Siemens EC945RC91N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EC945RC91N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Erika 26-09-2016

Gasfornuis

Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Fijn groot fornuis, eindelijk zitten de pannen elkaar niet meer in de weg!
Goed schoon te maken en prettig met gas de sterkte van de vlam te regelen.

beoordeling inbouw gaskookplaat Siemens EC945RC91N 03-08-2016

Siemens EC945RC91N

Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Dit apparaat aangeschaft vanwege de vormgeving en het aantal gasbranders in combinatie met de ruimte die overblijft voor de pannen (gebruiksgemak). Het is dus een ruime inbouw gaskookplaat met grote wokbrander in het midden, waarvan het wok-element afgehaald kan worden waardoor het een normale grote pit gebruikt kan worden. Combinatie van sterk- en sudderbrander is erg handig kan ik vermelden. Verder is er ook over veiligheid nagedacht, zoals thermokoppel's en ontstekingstrafo. Nu we dit apparaat ruim 3 jaar in gebruik hebben, kan ik zeker aangeven dat het een duurzaam apparaat is. Het is verder even wennen met het inhouden van de knop voor ontsteking, omdat het op het laagste stand (knop teruggedraaid) het snelst de vonk overgaat. Maar goed, dat voelt voor iedereen weer anders denk ik.

Wingens 16-07-2016

Gaskookplaat Siemens

Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Sinds een aantal weken deze gaskookplaat van Siemens in ons bezit en hij bevalt goed. We hebben gekozen voor deze plaat op aanraden van onze keukenleverancier. Hij attendeerde ons erop dat dit de enige kookplaat is waar twee grote pannen achter elkaar kunnen staan, dit komt doordat de knoppen centraal voorop zitten en dus de roosters groter zijn. Super tip want we hebben het uitgeprobeerd met een pannenset in een aantal showrooms maar dan passen twee normale pannen inderdaad niet achter elkaar.

Rene 01-12-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Grote ruime Siemans gaskookplaat met grote wokbrander in het midden, hiervan kan tevens het wok element van af gehaald worden zodat het als een normale grote put gebruikt kan worden. Tevens zit er een extra sudder element bij. Tevens is de onderkant van de kookplaat voorzien van een afdekplaat waardoor alles netjes is weggewerkt om beschadigingen te voorkomen.

Rochiel 17-11-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

De gaskookplaat nu een week in bezit en hij bevalt prima. Wat opvalt is het grote vermogen wat uit alle gaspitten komt maar vooral de wokbrander. Deze vooral aangeschaft vanwege de het aantal gasbranders in combinatie met de ruimte die overblijft voor de pannen. Nu verder even afwachten.

JB 05-11-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Tot nog toe een geweldige kookplaat, er word iedere dag met veel plezier gebruik van gemaakt. Daarbij ook nog eens prettig te reinigen na gebruikt.

Tamerus 01-11-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Zeer praktisch, veel ruimte voor de pannen. Makkelijk schoon te houden, kortom helemaal super !!!

Siemens EC945RC91N 27-10-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Prima apparaat. Heerlijk veel ruimte voor pannen!
Wokbrander in het midden is ideaal recht onder de afzuigkap.

Cees Bolle 09-06-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

gebruiksgemak: In eerste instantie problemen met het ontsteken van de pitten(uitgaan) Na informatie opgevraagd te hebben begrepen dat de knop krachtiger ingedrukt moet worden. En inderdaad hierna geen problemen meer.

Vormgeving: Mooi strak en toch robuuste uitstraling.

Mogelijkheden: Door de breedte en en verschillen in kw van de branders is er voor iedere pan wel een ideale pit, met name de wokbrander is een voor vele doeleinden te gebruiken en krachtig

Elwin alblas 03-06-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

In ons nieuwbouwhuis bewust gekozen voor deze kookplaat vanwege de ruimte opzet en de sterke wokbrander. Tot op heden nog geen spijt gehad van onze aankoop en al met veel plezier genoten van het lekkere eten wat wij hiermee hebben bereid.

CAR2 31-05-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Lekker ruimte kookplaat, kan er met gemak 5 grote pannen op kwijt. Ontsteking duurt soms wat lang.
Verder prima kookplaat.

Gerben Korten 05-05-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Prima gasfornuis, we zijn er erg tevreden over. Het toestel is ruim opgezet, waardoor we meerdere (grote) pannen tegelijk kunnen gebruiken. Varieren in grootte van de pitjes is ook prima mogelijk.
Duurzaamheid (gasverbruik) vind ik moeilijk te beoordelen, daar heb ik niet helemaal zicht op.

Ik zou niet weten waarom ik een ander gasfornuis zou aanschaffen, ik ben helemaal tevreden. Overigens zijn wij voorstander van koken op gas, dus andere soorten kooktoestellen hebben we uberhaupt niet naar gekeken.

KleinVosje 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

Fantastisch mooi apparaat. Supergrote wokbrander in het midden (zodat als je hem niet gebruikt er toch voldoende ruimte tussen de pannen zit). Losse sudderbrander meegeleverd (kun je verwisselen met de kleinste)

Staat erg mooi in onze keuken, maar wij hadden hem dan ook zelf uitgezocht :-)

Maanders 12-12-2014
Geschreven voor: Siemens EC945RC91N

De metalen pannendragers zijn moeilijk schoon te maken.
De inbouw diepte kan iets kleiner. Een lade moet hierdoor iets korter zijn