AEG IAE84845XB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG IAE84845XB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ThierryVos 12-04-2021

Mooie kookplaat met super handige functies.

Geschreven voor: AEG IAE84845XB

Deze kookplaat hebben we als vervanging voor een gebarsten oude inductieplaat, ook van AEG, gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er super tevreden over ben. Hij functioneert snel en super handig!
Je kunt met het menu simpel instellen wat je gaat bereiden en de plaat helpt je om de pan op de juiste temperatuur te brengen en geeft je tips om je gerecht perfect te bereiden. Daarnaast heeft hij automatische pan herkenning en een pauze stand voor als je tussendoor even iets anders moet doen. Je kunt per kookzone een timer instellen, waarbij de zone uitschakelt als de teller klaar is.
Hob2Hood zorgt ervoor dat je afzuigkap (als die dat ondersteunt) automatisch uit en aan schakelt, dus daar hoef je ook al niet meer over na te denken.
Ik ben super blij met de aankoop en kan hem van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Hob2Hood
  • SenseFry
  • Panherkenning
  • Pauze stand
  • Koppelbare kookzones

Minpunten

• Niet betaalbaar voor iedereen (maar het waard!)

Frans de Koning 24-03-2021

Uitstekend produkt

Geschreven voor: AEG IAE84845XB

Onze oude AEG keramische plaat was aan vervanging toe en we hebben wederom voor een nieuwe plaat van AEG gekozen.
De oude plaat blijkt, merken we nu, toch verouderd te zijn. De nieuwe plaat is sneller en moderner gestyled. In de keramische plaat bevindt zich een display waarmee de plaat bediend moet worden. Met dit schermpje (taal instelbaar) kun je de gehele plaat en alles bedienen zoals het hoog en laag zetten. Elke van de vier kookzones zijn instelbaar van 0-10(P), op pauze stand te zetten waarbij de kookzones tijdelijk op 1 worden gezet en er is een timer voor elke zone apart.
De timer werkt van 0 seconde tot 24 uur, helaas slaat de zone niet af als de timer is afgelopen.
Verder kun je ook allemaal verschillende kookprogramma’s instellen die op elke zone toepasbaar zijn. De temperatuur wordt dan volgens het ingestelde programma geregeld. Ook zit er een smelt instelling op deze plaat voor het smelten van chocola of suiker.
Deze plaat is erg compleet en lijkt een wel kleine computer. Als je een bepaalde afzuigkap hebt dan kan deze ook nog automatisch mee schakelen met de kookplaat.
Een nadeel van de kookplaat is dat er wel eens vlekken (water?) op zitten die erg lastig verwijderd kunnen worden.
Over het algemeen zijn we erg tevreden met onze nieuwe keramische kookplaat.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Techniek
  • Snelheid
  • Bediening

Minpunten

• Vlekken de zijn lastig te verwijderen

Herma 19-03-2021

SUPERRRRR Kookplaat

Geschreven voor: AEG IAE84845XB

We testen hem nu ruim een week. Een zeer mooi uitziende plaat. Zeer gemakkelijk in gebruik. Er zit een pauze mogelijkheid op. Dus als bv de deurbel gaat, kun je de kookplaat op pauze zetten, zodat het eten niet aanbrand. Een echte aanrader!!