ETNA AKI586ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI586ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ellie 04-03-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Alle keukenapparaten van Etna genomen koelkast vaatwasser oven inductieplaat en combimagnetron
Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken .kan het iedereen aanraden .Super blij mee .
Ook goede service .

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Officiele reactie van Atag 06-03-2023

Beste Ellie,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw inductiekookplaat met afzuiging en je deze aanraadt voor andere.
We wensen je nog jaren vol kookplezier toe.

Marijke

Pk 14-10-2022
Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Mooie kookplaat met interne afzuiging. Werkt goed en makkelijk schoon te maken.
Een verbeterpunt is de zichtbaarheid van de iconen van de bediening. Deze zijn alleen goed te zien als er direct licht op staat.

• Afzuiging
  • Eenvoudig schoonmaken

Minpunten

• Zichtbaarheid bediening.

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over deze mooie kookplaat met afzuiging.
Het mooie design en het eenvoudige onderhoud bevallen jou goed.
Bedankt voor de feedback over de zichtbaarheid van de bediening, deze kunnen wij weer meenemen om onze kookplaten nog verder te verbeteren.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

Kookgek 12-05-2022

Prachtige inductiekookplaat voor helft van de meest bekende.

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Mooi vormgegeven, net overgestapt van gas naar inductie. Kan het iedereen aanraden. Werkt snel. Makkelijk schoon te houden. Zowel plaat zelf als afzuiger. Enige nadeel is dat je de bediening niet kan zien, blijft donker totdat je er op drukt. Vandaar de 8, verder perfect!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Mogelijkheden
  • Ruimte
  • Vermogen
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen zichtbare toetsen

Officiele reactie van Atag 13-05-2022

Beste Kookgek,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat leuk dat jij als kookgek gekozen hebt voor ETNA!
Wij zijn blij dat de overstap van gas naar inductie zo goed bevalt.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe!

Ellen

Patrick 23-04-2021

Kookplaat met afzuiging

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Deze plaat is 80 cm met afzuiging, de afwerking van de afzuiging is top.Heb andere merken ook bekeken maar zag er niet zo strak uit als deze.Afzuiging werkt zeer goed en plaat is ook top en makkelijk schoon te houden.

J. Nijmeijer 23-02-2021

mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Vindt dit een mooi product, Waren aan vervanging toe van een oude keuken. In de winkel ons goed laten informeren en is onze keuze op deze kookplaat met ingebouwde afzuiging gevallen. Had deze kookplaat eerder moeten hebben. Zijn heel tevreden.

Pluspunten

• makkelijk bediening.
  • makkelijk en snel schoon te houden
  • Snelle opwarming van de pannen

Officiele reactie van Atag 24-02-2021

Geachte heer/mevrouw Nijmeijer,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn te lezen dat deze inductiekookplaat met afzuiging helemaal naar wens is.
We wensen u dan ook heel veel kookplezier en kookgemak van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Anoek 22-01-2021

Zware tegenvaller

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Kookplaat ziet er in eerste opslag prima uit, helaas in gebruik valt hij erg tegen. Als eerste de knoppen, deze zijn niet verlicht waardoor niet zichtbaar is op welke knop je moet drukken. Alles is erg slecht zichtbaar, je moet er met je neus bovenop gaan zitten. Niet goed over nagedacht. Aangekaart bij de klantenservice van Etna, maar daar geven ze enkel aan dat 'je er maar aan moet wennen'. Daarnaast piepen en rammelen bij het aandoen van de afzuiging. Miskoop helaas, zeker voor die prijs.

Pluspunten

Minpunten

• Veel lawaai
  • Knoppen niet zichtbaar
  • Geen verlichting van de knoppen
  • Afzuiging rammelt en piept

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Anoek,
Wat vervelend om te lezen dat de inductie+afzuiging niet aan uw verwachtingen voldoet. Qua zichtbaarheid van de tiptoetsen kunnen wij dit niet voor u aanpassen. Wellicht kunnen wij nog iets voor u betekenen betreffende het geluid van de afzuiging. Graag ontvangen wij dan uw volledige adresgegevens via webcare@atagbenelux.com..
Chantal Webcareteam ETNA

Jacco 17-05-2020

Super strakke kookplaat,mooi design doordat alles zwart is.

Geschreven voor: ETNA AKI586ZT

Werkt erg goed, 4 ruime plekken waar pannen opgezet worden. Ideaal wanneer we de lange grillpan op de rechter gedeelte neerzetten en de 2 zones kunnen activeren. afzuiging werkt goed, op stand 1 zuigt het apparaat al voldoende af. deze stand geeft niet veel lawaai. stand 2,3 en 4 geven meer geluid. Ook de timer werkt perfect, rijst op 10 minuten koken en dat de kookplaat dat vanzelf uitgaat en begint te piepen is er niet zoveel omkijken meer na.

Pluspunten

• Sterke afzuiging
  • Timer werkt ideaal

Minpunten

• touchpaneel slecht zichtbaar

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jacco,

Wat een mooie review heb je achtergelaten. Bedankt voor het delen van je ervaring met deze hood-in-hob. Fijn dat dit in alle opzichten zo goed bevalt. Wensen je veel kook en bakplezier. En veel gemak van het afzuigsysteem in de kookplaat.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA