• MRT 2021
  • MRT 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV851FC5E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Guido 16-09-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige bediening snelle opwarming goed schoon te houden

Esther 23-08-2022

Met Bosch gaan we helemaal los. Geweldig product!!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi product. Snel verzonden en netjes verpakt. Fijn om mee te werken

ck velde 15-08-2022

gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima apparaat. snel heet en makkelijk te doceren
heer makkelijk met schoon maken

Maartjen 28-07-2022

Prima inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat ziet er mooi uit met een schuin afgewerkte facetrand. Het display is duidelijk met genoeg warmtemogelijkheden en een snelle opwarming.

M.G.M. Geelen 21-07-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zones liggen ver uitgeklaard waardoor de pannen alle ruimte hebben. Hetbis fijn dat alle zones met een timer afzonderlijk kunnen worden ingesteld.

Serie 6 PIV851FC5E 22-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn net verhuisd en inmiddels is dit 2e inductieplaat. Begrijpelijke bediening en volop power.

Bienenmann 02-06-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat werkt prima zo als verwacht omdat we al eerder zo een inductie kookplaat hebben gehad van Bosch maar dan een iets kleinere .

V Beelen 01-06-2022

Kookt erg fijn!

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk de ruimte om goed de pannen kwijt te kunnen. Verhoogt het kookplezier!

Anoniem 28-05-2022

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede opvolger van onze 16 jaar oude inductie kookplaat

RidderA 03-05-2022

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductiekookplaat heeft 5 pitten. Heel fijn. De verdeling zit heel handig dus echt ruimte genoeg ook voor grote pannen. Gebruiksgemak is ook prima. En het ideale natuurlijk van een inductiekooplaat is dat het ideaal schoon te maken is.

Hetty 06-04-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed werkende fijne kookplaat. Makkelijk in onderhoud.

john 04-04-2022

groot oppervlak booster geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grrot oppervlak voor grote pannen, makkelijk te reinigen, booster werkt geweldig vooral als je ah wokken bent

Fam Kleine 27-03-2022

Inductiekookplaat in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookplaat doet het prima en heeft diverse mogelijkheden. Het eten is erg snel klaar. Ook de mogelijkheid om iets warm te houden door deze op een lage stand te zetten. Ook het reinigen van de kookplaat is gemakkelijk. De booster functie werkt ook goed
Wij bevelen deze kookplaat aan bij vrienden/familie/collegas/buren

Anton 12-03-2022

Beter, best, bosch.

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werk prima, snel, en makkelijk te bedienen

Pedong 20-02-2022

Geweldig

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Groot verschil als je gas gewend bent, ideaal deze kookplaat, een aanrader

Michel 02-02-2022

Topapparaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige inductiekookplaat was ook een Bosch...18 jaar meegegaan...aldaar onze keuze op deze Bosch ..ook hier weer zeer tevreden over...bosch doet wat het zegt!

Simon Deurloo 25-01-2022

Eerste ervaring met inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koken werkt fijn en accuraat. Pitten geven ruim voldoende vermogen, ik kan er makkelijk mee wokken of de wadjang op kwijt. Er is genoeg ruimte voor alle pannen. Ik vind het schoonmaken minder eenvoudig dan ik had verwacht maar misschien moet ik daar nog handiger in worden.

Laurens 24-01-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer tevreden, alleen jammer dat hij een geluid maakt als je alle 5 de zones in gebruik heb.

Anoniem 20-01-2022

Gewoon super.

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Altijd op gas gekookt.
Maar inductie, een dikke 10

Rens, Rosmalen 14-01-2022

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel ruimte voor al je pannen. Hij reageerd erg snel en is erg handig te bedienen. En niet te vergeten, een erg mooi design.