Bosch Serie 6 PIV851FC5E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PIV851FC5E op Kieskeurig.nl.

9,4

Alleen jammer van het getik als je de 3 linker pitten gebruikt

Maurice 04-05-2021

Werkt makkelijk en snel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt heel makkelijk. Snel opwarmen is ook goed.

MKroon 09-04-2021

Handig, snel, veilig, top!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg tevreden over deze kookplaat. Hij is ruim, met genoeg keuze aan grootte. De boost-modus zorgt dat je erg snel bijv. water aan de kook kan brengen. De bediening is zeer intuitief, heel veilig met kinderen en bovendien erg makkelijk schoon te houden. Top product!

Jan Smit 18-03-2021

Top inductieplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen altijd op gas gekookt en sinds enige weken op deze inductiekookplaat. In het begin even wennen, maar dat wennen is snel gebeurd.
Lekker schoon te houden en zeer makkelijk te bedienen. Tevens een extra functie voor snel koken en een braadsensor waarmee je perfect iets kan braden.
Met de kookgerei test kun je tevens zien of je pannen wel of niet geschikt zijn.
Hadden al nieuwe pannen gekocht welke geschikt zouden zijn voor inductie, maar door deze test kwamen we er snel achter dat deze niet optimaal waren. Gelukkig pannen kunnen omruilen voor wel geschikte inductie pannen.
Wij zijn er erg blij mee.

Chantal 26-02-2021

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat is ruim en fijn zonder rand. Bediening is simpel en reageert goed. Erg blij mee.

Arno 22-02-2021

Top!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had gekozen voor een b-keus product. Heb goed moeten zoeken en inderdaad een miniscuul krasje gevonden, nog niet eens in het zicht! Kortom; top!

HansvM 08-02-2021

Prima funtionerende inductieplaat.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

Heel handig deze vijf pits inductieplaat. In het midden kan een grote (Lieke)pan en daar om heen 4 pannen geplaatst worden: super!

Marcel 13-01-2021

Een parel in de keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prachtige inductiekookplaat. Zeer gebruiksvriendelijk. Vooral de braadfunctie werkt perfect. Goed schoon te maken.

MLux 11-12-2020

Top plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne en makkelijk te bedienen inductiekookplaat.

Anoniem 10-12-2020

Heel fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De inductie kookplaat werkt heel erg goed en ziet ook nog goed uit. Ik heb deze aangeschaft ter vervanging van een oude inductie kookplaat. Fijn is dat er vijf kookplaten zijn. Daardoor kan ik zelfs drie grote pannen gelijktijdig gebruiken. Heel handig is dat er ook een plaat met braadsensor is. Zo is de bereiding van bijvoorbeeld steak super gemakkelijk. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe inductie kookplaat.

Anoniem 26-10-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk koken, en met een boost knop voor sneller opwarmen. Ik had hiervoor gas, maar dit is nog gemakkelijker en ook nog handiger

P. de Lugt 04-09-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne kookplaat, de bereidingstijd is stukken minder.

G.Meulemans 06-05-2020

Noodzaak

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na diverse storingen van de oude inductiekookplaat, naar de plaatselijke winkel. Goed advies en snelle levering. Perfecte inductieplaat met meer mogelijkheden dan gedacht.

Chantal 24-02-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie en duidelijk bedienbare kookplaat , en makkelijk in onderhoud

Bosch Inductie kookplaat 17-01-2020

Bosch Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inductie kookplaat bevalt uitstekend en voldoet geheel naar wens. Daarnaast mooie uitstraking.

Bosch inductie kookplaat 17-01-2020

Perfect kookresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

De inductiekookplaat bevalt uitstekend. Handig de ingebouwde wekker en mooie uitstraling in de keuken.

APSweet 08-01-2020

Inductieplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij de hoogste stand geeft het apparaat een brommend geluid.
Voor bakken lijkt de hoogste stand soms ook te weinig. Voor het koken met water is de hoogste stand wel voldoende.

Jann 02-12-2019

Zeer tevreden met onze inductieplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIV851FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen, stil, snel (zeker bij hogere standjes) en makkelijk in onderhoud. Wij zijn zeer tevreden!