De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGGF890ZTA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**************@g******** 12-03-2024

Bevalt prima!

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Een nieuwe kookplaat was hard nodig. Deze nieuwe inbouwkookplaat past goed op de plek van zijn voorganger. Het aansluiten van het gas was eenvoudig dankzij de goede handleiding.
Met vijf pitten kunnen we prima koken en de gecombineerde kleine en en grote brander zorgen voor net wat extra keuze qua intensiteit van de gaspit.
Ik vind het fijn dat elke pan zijn eigen pannendrager heeft en dat de pan wat hoger staat dan we gewend waren. De plaat is prettig schoon te maken. Wij zijn blij met deze fijne kookplaat.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Pannendrager per gaspit
  • Makkelijk schoon te maken

webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Een 10, hartelijk dank voor deze mooie score. Daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Fijn om te lezen dat de kookplaat aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

e***********@q********** 30-12-2023
Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Ik had een Atag gaskookplaat, die hield er na 22 jaar plotseling mee op. Helaas geen reserve onderdelen meer beschikbaar! Dus opzoek naar een andere vergelijkbare kookplaat en vond die bij Etna voor een geweldige prijs zeker 1/3 van de prijs van een nieuwe Atag kookplaat. Gisteren gekocht, vandaag geleverd en geplaatst door de installateur! Top! Ziet er mooi uit, handige Wokring, eerste gerecht erop gekookt, bevalt prima! Als je nog niet over wil stappen op inductie zeg ik: gewoon doen deze kookplaat.. je krijgt er geheid geen spijt van! Succes!
webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met jouw nieuwe kookplaat. De installatie is soepel verlopen en het koken op de kookplaat gaat goed. Daar zijn wij blij mee.

m***********@g******** 19-11-2023

Toch weer voor koken op gas gekozen

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

17 jaar op atag/gas gekookt totdat deze stuk ging. Toch weer gekozen voor gas omdat je hierop fijner kookt dan op inductie. Minpuntje is de plaats van de sudderbrander. Deze was beter achter de grote brander. Verder fijn in de bediening. Pluspunt is dat de wokbrander 2 ontstekers heeft voor kleine en grote vlam of combi.
Hopelijk kunnen we met deze plaat weer jaren vooruit, zolang we nog op gas kunnen koken.

Pluspunten

• 2 ontstekers wokbrander

Minpunten

• Plaats kleine/sudderbrander

webcare-7 23-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe gaskookplaat.
De bediening en 2 ontstekers voor de wok bevallen jou gelukkig goed!

We wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Kim

Frans A. 28-10-2023

Uitstekende moderne gaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Deze gaskookplaat heeft een zeer moderne uitstraling door zijn glazenplaat en gestileerde kookpunten. Het wok-kookpunt is bovendien van twee branders (groot en klein) voorzien. Beide branders kunnen onafhankelijk van elkaar worden ingeschakeld. Hartstikke handig.
Alle zichtbare onderdelen van de gaskookplaat kunnen eenvoudig worden schoongemaakt.
Het installeren van de gaskookplaat is vrij eenvoudig en de veiligheid wordt geborgd wanneer de Etna instructies worden opgevolgd.

Pluspunten

• Top wok-kookpunt
  • Moderne uitstraling
  • Goed en snel schoon te maken

webcare-7 23-11-2023

Beste Frans,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw gaskookplaat van ETNA!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

Kim

Bertus 04-06-2023

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Prachtige gas op glas kookplaat met veel ruimte voor pannen. Vooral de flexibele wokbrander is een aanrader.
Wat een uitstekende toevoeging van deze kookplaat. Prima te regelen door dubbele bediening en snelle bereiding van gerechten. Nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop

Pluspunten

• veel ruimte voor pannen
  • flexibele wokbrander

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste Bertus,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je geen moment spijt hebt van jouw keuze.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Rian 14-10-2022

Mooi strak

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Hele mooie strakke uitstraling. Fijn dat de wokpit aan de buitenkant zit. Zo heb je meer ruimte bij de andere 4 pitten. Ik ben alleen nog zoekende hoe je het beste de glasplaat streeploos schoon krijgt

Pluspunten

• Wokbrander aan de zijkant
  • Strakke uitstraling

Minpunten

• Lastig streeploos schoon te krijgen

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste Rian,

Bedankt voor deze positieve review!
Wat fijn dat deze mooie, ruime gaskookplaat jou zo goed bevalt.
Op onze website kan staan een aantal tips om de glasplaat goed en mooi schoon te houden, hier kan je eens kijken om ook die vervelende strepen goed te verwijderen.

erg leuk 30-06-2022

Deze is echt de moeite waard voor een hele mooie prijs

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Mooie strakke uitstraling lekker ruim en prettig in gebruik
Had altijd een rvs maar dit zwart ziet er erg mooi en strak uit en fijn in onderhoud makkelijk schoonmaken. Ook fijn de wokbrander aan de linker kant zo kunnen er altijd grote pannen op.

Pluspunten

• strak
  • ruim
  • mooie prijs

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 01-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische review, een 10!
Wat leuk dat jij zo tevreden bent met het design van de kookplaat.
Rvs is natuurlijk erg mooi, maar inderdaad ook deze zwarte kookplaat is prachtig!
Fijn dat jij ook al jouw grote pannen kwijt kan op de kookplaat.

Jacqueline Karten 15-03-2022

Ontzettend mooi

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Na de aankoop van een Etna combi-oven was ik zo enthousiast over het merk dat ik al zei er aan te denken een gaskookplaat aan te schaffen. Onze oude gaskookplaat ben ik nooit enthousiast over geweest en inmiddels deden meerdere pitten ook vreemd. Dus op naar een nieuwe. We hebben voor deze gekozen, super makkelijk zonder grote roosters. Ideaal om schoon te maken en het ziet er echt ontzettend mooi en strak uit.

Officiele reactie van Atag 16-03-2022

Beste Jacqueline,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review met een super score te schrijven. Bedankt voor de enthousiaste feedback. Fijn om te lezen dat kookplaat aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

A***************@o********** 19-02-2022

Strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Pluspunten:
* strak design;
* grote kookplaat (breedte is 90 cm), waardoor er voldoende ruimte is om op alle branders gelijktijdig pannen te plaatsen;
* pannen staan "stevig" op de pandragers;
* voorzien van thermokoppels: als het gas per ongeluk wordt open gedraaid komt er geen gas uit.

Aandachtspunt:
* t.o.v. mijn vorige kookplaat (ATAG) zijn de vlammen uit de branders "minder krachtig". Door luchtbeweging vanuit een afzuigkap in recirculatie modus, kunnen de vlammen hierdoor (enigszins) afbuigen als gevolg van deze luchtstroom. Dit vermindert de warmteoverdracht op de pan.

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de ruimte en uitstraling van de gaskookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Jan Otten 14-01-2022

Geweldige kookplaat!

*erg mooi design
*installeren was zeer makkelijk en er hoeft niet gekit te worden met de handige afsluitband. Hierdoor sluit de kookplaat mooi met het glas op het aanrecht
*heel makkelijk schoon te maken glas
*zeer krachtige branders, water kookt sneller dan bij andere kookplaten
*wokbrander is krachtig genoeg om vlees en groenten in een wokpan snel dicht te schroeien zonder dat het voedsel gaat stomen en de vlam komt precies goed onder de pan. Weinig warmteverlies
*prijs/kwaliteit erg goed

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste Jan,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de kookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

s******@h****** 11-01-2022

Top gasplaat

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Voldoet aan alle verwachtingen van deze kookgek.
Ben blij dat we nog een keer voor gas zijn gegaan.
Wokbrander maakt alle verwachtingen waar.

Pluspunten

• Wokbrander

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn te lezen dat deze gaskookplaat, met name de wokbrander, aan uw verwachtingen voldoet.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Stefan Contant 30-11-2019

Topkookplaat van Etna , knoppen fijne positie!

Geschreven voor: ETNA KGGF890ZTA

Topkookplaat van Etna , knoppen fijne positie! Alles werkt lekker soepel, zeer tevreden over deze kookplaat

Pluspunten

• Positie knoppen
  • Grote pit heeft 2 functies

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste Stefan,

Dit lezen wij graag! Fijn dat je zo tevreden bent. Nog leuker dat je het deelt.
Veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula