Bosch Serie 4 PXE875BB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 PXE875BB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Lin 04-12-2018

Mooie plaat maar niet fijn qua bediening en storing in timer

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PXE875BB1E

Omdat onze oorspronkelijke keuze van Bosch tijdelijk niet beschikbaar was, kregen we dit als alternatief. Na 2 maanden zijn we alles behalve tevreden.
De temperatuur is per kookzone alleen in te stellen door de +- knop steeds in te drukken (van 9 terug naar 3 is 6x tappen met 6 irritante piepjes)
Als de display een klein beetje vettig/vies is, wat al snel gebeurt met koken, dan reageert hij niet meer.
Het meest vervelende was echter de timer: op de meest onverwachte momenten sprong de timer aan en bleef piepen, ook wanneer de kookplaat uit stond of midden in de nacht. We hebben diverse malen de stoppen er maar uitgedraaid om 4 uur 's nachts.

Hadden we pech met deze plaat? Misschien wel...
We hebben inmiddels een andere van Bosch en geen enkele van bovenstaande problemen.

Pluspunten

• mooi design
  • flexibele kookzone
  • booster is super!

Minpunten

• display reageert slecht als de plaat vet is
  • storing in de timer die niet overging
  • bediening is vrij basic

Astrid Schipper 11-06-2018

mooi design, prima combinatie van flex en vaste kookpunten

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PXE875BB1E

Deze inductie hebben we in onze nieuwe keuken laten plaatsen. We kozen hiervoor vanwege het mooie design en de fijne combinatie van vaste en flexibele kookpunten. Heel snel is het eten aan de kook en dat is heel prettig. Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Mooi design, snelle verhitting
  • Combi van vaste kookpunten en flexzone

Minpunten