Siemens iQ700 EX675BEB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 EX675BEB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Erik 27-06-2019

Luxe kookplaat met voldoende opties

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675BEB1E

Sinds kort mogen we deze kookplaat gebruiken. Door de flexibele zone aan de linkerkant is er voldoende ruimte om ook met grotere pannen te koken. Heel handig is met name de timerfunctie. Als de aardappelen koken zet je deze op een timer. Aan het einde geeft de plaat een piepsignaal en slaat dan automatisch af. Dit kan voor elke 'pit' apart ingesteld worden. Een bijkomend voordeel is dat deze eenvoudig schoon te houden en te bedienen is.

Pluspunten

• Mooi en modern design
  • Timer mogelijkheden
  • Booster functie
  • Flexibele zones eenvoudig in te stellen

Minpunten

• De chromen randen aan de zijkant

Jaap Achterkamp 22-08-2018

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675BEB1E

Prima kookplaat, van hoge kwaliteit, de powerboost functie is ideaal, even een beetje water voor een kopje thee gaat razend snel, simpele bediening , en een mooie bevestigingsconstructie om de plaat in te bouwen.duideijke beschrijving , echt een aanrader.

Pluspunten

• Powerboost functie
  • Inbouwgemak
  • Kwaliteit
  • Duidelijke beschrijving
  • Vormgeving

Minpunten

• Nog niet gevonden

R.V. 28-06-2018

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 EX675BEB1E

Na 30 jaar op gas te hebben gekookt, de overstap na inductie, is ons zeer goed bevallen, wel een paar andere pannen moeten aanschaffen, waren wel voor inductie geschikt maar door de gaswarmte kromgetrokken.

Pluspunten

• Snelle kooktijd
  • Makkelijk schoonmaken
  • Genoeg ruimte voor grote pannen
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Hard piepgeluid