AEG IKE95474FB

We hebben voor dit product nog geen reviews

Wieneke 03-03-2023

Kookmaatje

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat die doet wat je er van verwacht. Makkelijk te bedienen en met handige timer die per kookzone is in te stellen.

PeterK 01-01-2022

Fijne kookplaat, maar met wat manco's

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

De bediening is eenvoudig, intuitief, en reageert snel. Het koken gaat zoals je verwachten kunt met 11 kW voor 5 zones. De Flexizones zijn erg handig. Het vermogensniveau is zeer fijn in te stellen, vooral bij de lage instellingen is dat fijn.
Minpunjes:
1) Nogal krasgevoelig; we hadden hiervoor een gaskkookplaat (ATAG) met eveneens een zwarte keramisch oppervlak. Natuurlijk zitten daar pannendragers op (want gas) maar ook daar valt of schuift wel eens iets ruws op de glasplaat. Toch was die na 7 jaar intensief gebruik nog krasvrij. Deze AEG na een week al niet meer.
2) "Automatisch opwarmen" lijkt niet betrouwbaar te werken. En ja, ik heb gelezen dat het alleen werkt als je met een koude kookzone begint en dat doe ik ook. Vreemd is dat hij soms juist wel werkt wanneer ik met een warme kookzone begin. Er is niet echt mee te werken.

Jacoline 01-09-2021

Geweldig

Geweldig systeem.
Mooie inductie kookplaat.
De flexibele kookzone is erg handig, geschikt voor kleine pannetjes.
Handig als je veel kleine gerechten wilt klaar maken.
Een echte aanrader.

Marco 20-06-2021

Fantastische kookplaat.

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super wendbare kookplaat. Strak design en makkelijk schoon te maken. Helemaal top in combinatie met onze nieuwe afzuigkap van Aeg.

Rene 29-05-2021

opnieuw leren koken

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

Na jaren op gas is het toch even wennen op welke stand gaat iets koken, bakken etc.
Duidelijke gebruiksaanwijzing
heeft ons erdoorheen geholpen.

Diana 26-02-2021

Beter dan mijn gaskookplaat

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

Heerlijk zoveel ruimte nu. Kan 3 pannen naast elkaar zetten zonder dat ze elkaar raken. Fijn al die extra functies, zoals timer op elke regio, powerboost enz enz. Alleen jammer van de geluidjes die hij soms maakt. Daar moet ik nog aan wennen, maar wat wil je als je meer dan 30 jaar op gas hebt gekookt.

HBU 30-09-2020

Een super kookplaat

Geschreven voor: AEG IKE95474FB

Wij zijn van gas af voor het koken en de overgang met deze super inductie-kookplaat ging vlot makkelijk en het koken gaat uitstekend. Er zitten geen knoppen erop dus makkelijk schoon te houden. De symbolen op deplaat zijn helder en makkelijk te begrijpen. Dus een super kookplaat voor al onze kook-wensen. Geen enkel probleem met de overgang. De flexbridge constructie is zeer handzaam.