AEG IKB84431IB - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Diana 01-06-2022

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie uitstraling, makkelijk te bedienen, goede prijs=kwaliteit vergelijking

JoSe 28-01-2022

Anderen verbleken

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

We hadden een AEG maar lieten iets op de glasplaat vallen. Eigen schuld. Andere platen geprobeerd maar voldoen gewoon niet zo als AEG. Wat opvalt bij anderen is dat bij lage standen er een pendel gedrag ontstaat. Daarnaast heeft de AEG 4 zones die allen even groot zijn. Die andere platen hebben allemaal verschillende maten en vermogens. Wat een gedoe. Heel tevreden en zou zeker weer een AEG nemen als we de glasplaat kapot maken. Hopen dat we niets meer laten vallen ;)

Wendy 23-01-2022

Ruimte voor mijn pannen

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De plaat is mooi breed. Ik kan meerdere grote pannen kwijt en nog fijn koken. Waar ik zeer gecharmeerd van ben is dat de plaat een melding geeft al er een pan overkookt. Enigste nadeel is dat er vrij snel een olievlek is ontstaan ander kreeg het vijf sterren.

Henk 15-01-2022

Fraai en functioneel design

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

Al jaren gebruiken mijn vrouw en ik in onze keuken en waskamer apparaten van AEG. Allen doen ze hun werk perfect, of het nu gaat over de stoomfunctie van onze wasmachine of oven, of het uitgebreide keuzemenu van van de vaatwasser of de droger. Dit alles in combinatie met een fraai en functioneel design is het de perfectie combi met ieder huishouden!
Keep up the good work!!!

Nell 31-08-2021

Geweldige inductiekookplaat

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanaf dag één ben ik ontzettend blij met deze inductiekookplaat. Het is niet alleen een sieraad voor mijn keuken, ook in gebruik is het een geweldige aanwinst. De snelheid waarmee de inhoud van de pannen op temperatuur wordt gebracht is super. Heel fijn vind ik de ingebouwde timer die zorgt dat de desbetreffende kookzone op tijd uitgeschakeld wordt. Kortom een geweldige inductiekookplaat.

Bemert 14-08-2021

Niet flexibel

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

Onze meest gebruikte pannen zijn een klein steelpannetje voor het koken van eieren of saus en een grote wokpan. Twee uitersten. Voor beiden is geen goed plekje te vinden op deze plaat. Ons klein steelpannetje wordt zelfs niet herkend en de grote pan valt buiten alle zones. Wat ontzettend zonde! Maak gewoon ook hier minimaal één zone wat groter en zorg dat ook kleine pannetjes een plekje kunnen vinden.
De plaat ziet er verder prima uit, reageert snel en de bediening is goed. Toch heb ik spijt van deze aankoop…

Gerie 12-08-2021

Van het gas af…

Geschreven voor: AEG IKB84431IB

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In ons nieuwe gasloze huis hebben we deze mooie, strakke kookplaat uitgezocht. Geen idee hoe het voor ons zou gaan werken. Nu enkele maanden in gebruik… het werkt fantastisch gemakkelijk én misschien wel handiger dan gas! Het schoonmaken van de kookplaat is een fluitje van ‘n cent!
Kortom erg tevreden met deze inductie kookplaat.