Siemens EP9A6SS90N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EP9A6SS90N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f*****************@h********* 09-05-2022

storing

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

een gaspit sinds dag 1 al in storing. Monteur is twee keer langsgeweest. Na een dag komt de storing weer terug.

Marcel 18-01-2020

Grote pannendragers, makkelijk schoonmaken, mooi design

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Deze gaskookplaat met 5 pitten is 90 cm breed, de digitale bediening is makkelijk en overzichtelijk. De in delen (5) afneembare pannendragers zijn gemakkelijk schoon te maken. Er worden extra accessoires bijgeleverd zoals een sudderplaatje en suddercap.

Pluspunten

• Grote pannendragers (extra veilig).
  • Veel ruimte voor pannen.
  • Aangeven van heet gasfornuis met een H (ot).

Minpunten

• Nog niet

Jelle 04-11-2019

Gaskookplaat

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Mooi uiterlijk werkt naar behoren, echter het schoonmaken is wat lastig streept snel en blijft vettig.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime gaskookplaat
  • goede wokbrander

Minpunten

• schoonmaken
  • beschadigd snel

Karianne 10-10-2019

Ruime kookplaat, maar een ramp om schoon te maken.

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

De indeling van de koopplaat is ideaal. Er kunnen met gemak 3 grote koekenpannen naast elkaar staan. Helaas is het schoonmaken van de plaat een ramp. Onder de gietijzeren pannenhouders zitten opstaande randjes waar veel vuil en vet tussen blijven zitten. Er blijven vette strepen over de glasplaat komen als je langs zo'n randje strijkt. Ook de ruimte tussen de knoppen is minimaal waardoor je er niet makkelijk tussen kunt schoonmaken. Verder als je een keer per ongeluk je pastawater over laat koken, dan loopt dit tussen de niet goed sluitende rubbers van de knoppen en lekt het op je printplaat, waardoor sommige pitten tijdelijk niet werken of de verkeerde indicatie geven. Hij blijft dan bijvoorbeeld dagen op 9 staan, terwijl de pit gewoon uit is.

Pluspunten

• Ruime plaat.

Minpunten

• Zeer slecht schoon te maken.
  • Snel storing door lekkende rubbers.

van der Putten 31-08-2018

Goed Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

hebben deze kookplaat in December gekocht, hadden wat problemen met de display van een van de knoopjes - meteen Service gebeld, ze hebben ons heel goed geholpen en probleem was opgelost heel snel

helaas ik vind het een beetje lastig om te poetsen maar het is wel makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vuurkorven zijn groot genoeg

Minpunten

• display problemen
  • lastig met poetsen

kevin de geus 19-05-2018

Gasfornuis. Heerlijk groot en veilig

Geschreven voor: Siemens EP9A6SS90N

Groot genoeg om alle pannen erop te zetten. geeft goed aan dat het gasfornuis nog heet is na gebruik en mooi disign