Candy CPG74SWGX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Candy CPG74SWGX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bropina 31-03-2018

Candy CPG74SWGX

Geschreven voor: Candy CPG74SWGX

Absoluut niet aan te raden, wij hebben hem na 6 maanden laten vervangen omdat de opwarm tijd 3 x zo lang duurt als onze vorig kookplaat. Dit komt doordat de afstand van de pan naar de brander heel veel te groot is , de afstand van de vlam naar de pan op de hoogste gasstand is dermate groot dat de uitende van de vlam meer dan 2 cm aftand tot de pan bedraagt. Hierdoor verlies je heel veel warmte en is de overdracht van de warmte naar de pan zo gering dat je hier aan gaat ergeren. Een steelpannetje met drie eieren koken op de kleinste pit lukt gewoon niet je krijgt simpel het water niet aan de kook. Op de middelste pit, een stuk groter lukt het maar net aan. Dit gaat absoluut irriteren en het verbruikt ook nog eens heel veel gas, onnodig dus. Nu overgestapt op een Atag HG 7592eba wat een verademing is dat, wel duurder maar zeker zijn geld waard en doet wat hij moet doen goed en snel opwarmen .