ETNA KGF889RVSA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGF889RVSA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Uitstekend apparaat 11-02-2024

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KGF889RVSA

Ik heb voor de ETNA kookplaat gekozen omdat ik daar goede recensies over heb gelezen. Wij gebruiken de ETNA kookplaat nu met veel plezier. Het is een prima kwaliteitsproduct dat aan al onze verwachtingen voldoet.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Overzichtelijk
  • De wokvlam is ook zonder wok te gebruiken

webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow een 10, bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent over jouw kookplaat en dat deze aan jouw verwachtingen voldoet.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen
Webcare ETNA

Alfred 31-03-2021

na 17 jaar zelfde kookplaat kunnen krijgen in nieuw jasje.

Geschreven voor: ETNA KGF889RVSA

I.v.m. ouderdom van oude Etna kookplaat (17 jaar oud) van vorige bewoner geinformeerd bij Atag of deze 1 op 1 te vervangen was vanwege marmer keukenblad.Na recherche van Atag was er nog een exact een zelfde maat maar in nieuw jasje.Goed gemonteerd en zijn hier erg blij mee. Op deze manier hoeven wij niet de hele keuken te vervangen.

Pluspunten

• strakke uitvoering
  • groot en veelzijdig

Officiele reactie van Atag 01-04-2021

Beste Alfred,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Hieruit maken we op dat je keus wederom op ETNA is gevallen. Daar worden we blij van. We wensen je dan ook heel veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA