Inventum IKC6031

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKC6031 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

s*************@g******** 07-09-2021

aanrader

Geschreven voor: Inventum IKC6031

de kookplaat is mooi makkelijk te gebruiken en makkelijk schoon te maken prima kookplaat

Beernd 30-05-2019

Inventum IKC6031 WAARDELOOS!

Geschreven voor: Inventum IKC6031

Apparaat geeft aan op display dat een pit brand maar blijft steenkoud.
Wat een verschrikkelijk ding. Enkel de grote pit werkt, de rest zegt doe het zelf maar!
Dit is waardeloze rotzooi!

Uzziel 21-01-2019

aanvulling op mijn review

Geschreven voor: Inventum IKC6031

Supermooie en veelzijdige keramische kookplaat. Mijn 'oeroude' Bauknecht is vervangen door deze prachtige kookplaat met veel mogelijkheden.
Tiptoets, superhandig en de kookplaat is makkelijker schoon te houden dan met knoppen.
De triple zone is heel handig ivm grote en/of kleinere pannen en makkelijk in te stellen.
Het uiterlijk is strak, overzichtelijk en heeft een praktisch formaat, groter hoeft voor mij niet.
Tiptoetsbediening zit centraal en alles wijst zich vanzelf, zeer overzichtelijk.
Kooktimer kan voor elke zone apart ingesteld worden en ook als kookwekker gebruikt worden :-)
Kindvriendelijk door het kinderslot, geen gevaarlijke situaties.
Heel duidelijk wordt er weergegeven als de kookzone nog warm is na gebruik, dan kun je er beter even niet aankomen.
En last but not least, een boostfunctie, apart in te stellen voor alle zones, handig als je snel iets aan de kook wilt brengen.
Kortom, een geweldige aanwinst voor mijn keuken

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Tiptoetsen/mogelijkheden
  • Veilig/Kinderslot
  • Overzichtelijk

Minpunten

• geen

marcel 23-02-2018

compleet

heeft alles..
kinderslot en timer deze schakelt na de versterken tijd de kookplaat uit handig zo bespaar je weer energie door op de restwarmte door te laten garen.
ook de veiligheid is top door een kinderslot zodat er onverwachts niets kan gebeuren. compleet uitgevoerd prijs kwaliteit top.

Pluspunten

• timer
  • één kookzone voor meerdere diameters te gebruiken

Minpunten

• bediening aan de voorkant iplv zij kant
  • geen stootrand rondom