Siemens EH877FVB1E - Reviews

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter 02-12-2016

Geweldigge maaltijd bereider

Mijn inductiekookplaat voldoet geheel aan mijn verwachtingen.
Ik kookte hiervoor op gas omdat ik een professionele en gepassioneerde kok ben en altijd geleerd had dat gas de beste warmte bron was.
Nu weet ik wel beter, inductie doet totaal niet onder bij gaswarmte en gezien de huidige tijd van nieuwe en groenere energie, ben ik er nu al van overtuigt dat dit voor mij de oplossing is.

Pluspunten

• Schoner koken
  • Sneller koken
  • Creatiever koken

Thea 05-11-2017

Gebruiksvriendelijk, moderne uitstraling, prijswaardig.

Dit Product gekocht omdat het een hele mooie moderne uitstraling heeft. En over de kookplaat is nagedacht om alle pannen de ruimte te geven. Dus gewoon een goed produkt.

Pluspunten

• kookzone's
  • makkelijk schoon te maken en houden
  • makkelijk in gebruik

Ergin Aydogdu 01-11-2017

Overzichtelijk en groot

Werkt prima. Wat ik daarnaast belangrijk vind is dat het apparaat makkelijk schoon te krijgen is. Ook kan je het apparaat beveiligen door het kinderslot te gebruiken. Zorgeloos heerlijk koken

sonja 27-10-2017

Veel ruimte!

Super mooie kookplaat, waar je alle pannen goed kwijt kan. Wordt snel warm. Mooie tiptoets-bediening.

Hetty66 05-09-2017

Plaatje om te zien

Heb hem nog maar kort in gebruik, ben er erg blij mee. Heb altijd gas gekookt, dus was wel even wennen.

Berg1954 11-08-2017

koken met gemak

sinds juni weer op inductie aan de kook en wat een verademing. app is gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te houden

JohanJacob 15-05-2017

Super inductie kookplaat!!

Ja, dit is de inductiekookplaat!! Zeer makkelijk te bedienen. Sneller dan de vorige inductie kookplaat.

Paul Rijnvos 08-01-2017

Siemens kooplaat

Eind 2016 Siemens kookplaat na 35 jaar stuk
2017 goedbegin met een nieuwe Siemens inductiekookplaat
deze is ook nog veiliger voor ouderen

Pluspunten

• gemak
  • veilig

Heidi 04-01-2017

Vijf kookzones

Ik heb gekozen voor dit product omdat ik ten eerste graag 5 kookzones wilde. Deze zijn alle 5 maximaal te gebruiken. Andere kookplaten hadden er wel 5, maar dan kon je er bijvoorbeeld maar 2 als warmhoud gebruiken.
Bediening heb je zo door. Makkelijk dat je een timer kunt instellen waardoor de betreffende zone uitschakelt na het verstrijken van de tijd en los daarvan ook nog een kookwekker. Die dus alleen een signaal geeft na het verstrijken van de tijd. Ook handig dat na uitschakeling wordt aangegeven welke zone nog warm is. Een H (groot) betekent heel warm, een h (klein) minder warm, maar nog niet koud. Ten slotte is het heel fijn dat je een kinderslot in kunt stellen. Ik heb geen kleine kinderen meer, maar bij inschakeling kun je ook zelf niet per ongeluk de plaat activeren.

Pluspunten

• Alle 5 kookzones maximaal te gebruiken
  • timerfunctie voor elke kookzone
  • kinderslot
  • plaats voor veel pannen en ook grote pannen

Minpunten

• zijkant niet zo mooi, wel goede bescherming

HNN 23-12-2016

Super fijne inductieplaat

Met deze nieuwe plaat enorm snel en fijn koken! Een aanwinst in de keuken. Erg prettige bediening. Aan te bevelen.

Paul Rijnvos 22-12-2016

Philips microfoon

Daar wij 35 jaar een Siemens combinatie kookplaat/oven
in gebruik hebben en nu aan verandering toe zijn.
toch weer gekozen voor Siemens

Robert 04-12-2016

Veilig en zeer eenvoudig bedienbaar

Net in bezit. Strak design die een ruime opzet mogelijk maakt. Goed reinigbaar en vooral ook veilig in gebruik.

• Veiligheid

Haan 02-12-2016

Mooi en gebruiksvriendelijk

Inductiekookplaat uit de studioLine gekozen en vanaf het eerste moment blijkt dit een uitstekende keuze. Fraai om te zien en erg gemakkelijk in gebruik. Een zeer waardevolle aankoop en de verhouding prijs/prestatie is uitstekend! Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Fraai design

Oma te W 14-11-2016

Goede keus gemaakt. !

Onlangs begon onze keramische kookplaat kuren te vertonen. Een mooie kans om bij een volgende aankoop mijn wensen te kunnen verwezenlijken . De huidige kookplaat was n.l. niet echt handig ingedeeld, ergo was mijn eerste voorkeur een plaat waar ik royaal mijn pannen op kwijt kon. Hierbij viel de keus op de Siemens EH 877. Dat blijkt na de ontvangst en het in gebruik nemen een
juiste keus te zijn. IK ben bijzonder tevreden over het uiterlijk, de aanmerkelijk snellere werking dan mijn vorige keramische plaat en dan bovendien het gebruiksgemak. Kortom, een welkome aanwinst voor mijn keuken.

Jantine 11-11-2016

Perfecte kookplaat met een prachtig design

Met een Siemens kookplaat kook je met plezier en het resultaat smaakt altijd naar meer, een aardigheid om mee te werken.

Marleen 05-11-2016

Na 15 jaar een nieuwe Siemens Inductieplaat

Na 15 jaar was onze oude inductiekookplaat aan vervanging toe. Groot compliment aan Siemens dat de maten nog hetzelfde zijn evenals de aansluitingen voor het overzetten van de stekker. Dat maakt het vervangen een fluitje van een cent.
Het is even wennen dat de tiptoetsen anders werken; ook dat de warmhoudzone is vervangen voor een vijfde grote pit, heel erg handig als je gaat wokken etc.

We zijn er weer blij mee.

Dré 30-10-2016

Inductie Kookplaat

Heel mooi design en functioneel gebruik zijn de hoofdpunten van dit prachtige product. Daarbij komt nog de Boost knop waardoor water in een oogwenk aan de kook wordt gebracht. De levering werd heel goed verzorgd door Bemmel & Kroon, alles was tot in het detail te volgen en de levering kwam mooi op tijd binnen. Chapeau voor de leverancier EN de fabrikant, wij zijn heel tevreden

• functionaliteit

Dreke 25-10-2016

Hele mooie kookplaat

We hebben deze inductie kookplaat gekocht en zijn zeer tevreden. De schoonmaak van deze plaat is heel eenvoudig, het gebruik ervan ervaar ik als een genot. Vroeger hadden we gas maar dit geeft toch een andere dimensie aan het koken