Siemens EU645BEF1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU645BEF1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hans L 14-08-2018

goede instap inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

aantal maanden in gebruik nu, en als je goedkoop over wilt stappen naar inductie is deze plaat wel een goede en een aanrader. ook de mogelijkheid van een gewone stekker maakt het makkelijk. aangezien ik al op inductie heb gekookt, het laat voor mij echter wel een verschil zien met "echte" inductieplaten. plaat is niet meteen koel wat toch een belangrijk kenmerk is bij inductie. maakt ook veel bijgeluiden in verhouding tot duurdere modellen. is geen mankement want het wordt keurig vermeld in gebruiksaanwijzing, maar zou niet moeten kunnen bij inductie naar mijn mening. piepjes bij aanraken zijn gelukkig uit te zetten na gewenning. nadeel is ook het niet meteen op de juiste stand kunnen zetten, wat ik wel gewent was. dit gaat in stappen met dezelfde toets.
als instapmodel zonder veel te moeten verbouwen in bestaande situatie een aanrader. voor een nieuwe keuken zou ik voor iets beters gaan.

JAN 29-03-2017

duurzaam

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

inductie kookplaat van Siemens gekocht en super blij mee, vorige keer had ik ook van zelfde merk en het ging 10 jaar lang mee.

Pluspunten

• energie zuinig
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen