Siemens EP6A6HC20N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens EP6A6HC20N op Kieskeurig.nl.

s**e@g**l.com 05-07-2021

Als je van schoon houdt, kijk dan uit... niet te poetsen

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

Ontzettend mooi ogende inbouw-gaskookplaat... ziet er strak uit, gladde glasplaat met prachtige -losse- gietijzeren branders. Echter als je je maaltje gekookt hebt en de boel wil schoonmaken en de branders eraf haalt, blijkt het helemaal geen gladde glasplaat te zijn: er zitten onder de branders metalen plaatjes. Dat maakt het apparaat heel heel erg onhandig om schoon te maken, met die randjes. Heb het geweigerd en teruggegeven aan de keukenfirma die het mij geleverd had. Verschrikkelijk, dagelijkse ergernis, deze plaat.

Pluspunten

• ziet er heel mooi uit
  • prettig om mee te koken

Minpunten

• NIET te poetsen
  • dagelijkse ergernis, het schoonmaken

Wally 18-12-2020

Super mooi gasstel

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

Het was in het begin even wennen aan de snelheid van koken maar na een paar dagen helemaal gewend aan het toestel het is een fantasties apparaat

Wally 18-12-2020

Super mooi

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was wel even wennen daar hij sneller vewarmd dan onze oude gasstel

Paul en Tonny 29-07-2018

Degelijke goed regelbare Gas op Glas kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

Uitstekende gas op glas kookplaat. Degelijke constructie. Gekozen vanwege het gemakkelijk schoon te maken glasoppervlak en de extra krachtige wokbrander. De regelknoppen zijn voorzien van stepFlame Technology. Bijzonder handig om het vermogen per brander stapsgewijs en nauwkeurig in te stellen. Niet eerder gezien op een gaskookplaat maar in de praktijk bijzonder handig. Automatische onsteking en vlambeveiliging werkt perfect. Wij zijn er erg tevreden mee.

keuken princes 25-01-2018

mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

we hebben de kookplaat nu ruim een maand en hij bevalt goed hij is redelijk makkelijk schoon te maken je moet er alleen wel de goede doeken voor gebruiken om geen strepen te krijgen dit vergt enige ervaring

Rays 07-01-2018

Tegenvaller!

Geschreven voor: Siemens EP6A6HC20N

We hebben deze kookplaat een maand geleden laten plaatsen in onze nieuwe keuken, maar we zijn al weer op zoek naar een andere kookplaat. Een behoorlijke tegenvaller dus.

Onze keuze voor gas op glas was gemaakt omdat we veronderstelden dat dit erg makkelijk schoon te maken zou zijn, maar dat valt erg tegen. Je haalt het vuil wel makkelijk weg, maar je bent daarna nog 10 minuten aan het poetsen om de plaat zonder strepen te krijgen.

De gietijzeren pannendragers zijn redelijke hoog waardoor de pannen hoger boven de vlam staan. Je merkt goed dat het verhitten van de pannen langer duurt dan we gewend waren. We verbruiken dus meer gas.

De branders, maken als je ze vol open hebt, behoorlijk veel lawaai.

Waar we zelf niet goed op hebben gelet bij de aankoop is dat de 2 pitten die we het meest gebruiken aan dezelfde kant staan. Het is daarom erg lastig om beide pitten tegelijk te gebruiken.