Siemens EP9A6SC90N - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Maria 2017 24-10-2017

Tegenvaller

Kookplaat een half jaar in gebruik. En wat een spijt! Ruimte voor de pannen is beperkt, een braadpan en een kookpan kunnen niet achter elkaar staan. Een grote pan op de achterste pit, geeft ook problemen want die komt tegen de achterwand/muur.
Maar vooral het schoonmaken is niet prettig. Tussen de scherpe knoppen is het moeilijk schoonmaken en regelmatig hand opengehaald omdat je er niet goed tussen kunt. De glasplaat zou makkelijk schoon te maken zijn! Vergeet het maar om even een doekje erover te halen, want het wordt vlekkerig en niet schoon. De branderdeksels zijn na schoonmaak slecht terug te plaatsen. Een klein gat moet precies om de ontsteking, en dat min of meer op de tast omdat je er niet goed zicht op hebt.
En het komt iedere dag weer terug :-(
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Familie 22-04-2017

Gas op glas gasstel Siemens EP9A6SC90N

Het gasstel hebben wij uitgezocht, omdat wij meerdere huishoud apparaten van Siemens hebben en natuurlijk omdat het er mooi uitziet en de andere huishoudapparaten allemaal naar behoren functioneert.

Esther 06-03-2017

Gas op Glas kookplaat

Prima kookplaat met fijne bediening van de knoppen. Ziet er mooi uit. Wokbrander wel iets minder krachtig dan verwacht.