Bosch Serie 6 PPS9A6C90N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PPS9A6C90N op Kieskeurig.nl.

6,3

ronald 13-08-2021

mooi strak design en ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooi apparaat, strak design, en ruimte voor grote pannen

Arie1970 22-04-2021

Top koken op gas

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie en fijne 5 pits gasfornuis.
Oké hier en daar op de glasplaat een streepje na het schoonmaken. Droge doek er over en klaar. ;-)

Bosch kookplaat 28-12-2020

Een feest om te gebruiken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook hier geld dat deze Bosch kookplaat van dezelfde kwaliteit en gebruiks/bedienings gemak is als onze andere Bosch apparatuur. De afwerking is mooi, en degelijk uitgevoerd waardoor het schoonmaken van de kookplaat zeer makkelijk gaat.

Familie Deventer 03-12-2019

Gasaansluiting steekt te ver uit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gasaansluiting steekt te veel eruit , dus opletten voor als je onder de oven een la of dergelijks wilt hebben. Kleine productie foutje maar kan geen kwaad.

Elly 01-03-2019

Schoonmaken

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PPS9A6C90N

Het schoonmaken van het apparaat vond ik een probleem. Zeker als er licht van de inbouwafzuigkap op schijnt. De randen waar de gietijzeren houders op rusten zou er niet op moeten zitten. Ik heb om deze reden het apparaat laten vervangen door inductie. Pas 1,5 jaar oud.

Rinus 14-12-2018

Nu al gerepareerd

Aangekocht 17 oktober 2018
Defecte gasunit vanaf 1 december en pas op 12 december gerepareerd. Nier prettig als je zo lang niet kunt koken. Wij hadden uit voorzorg natuurlijk de centrale gaskraan van het apparaat dicht gedraaid om geen enkel risico te lopen.

Frans 12-11-2018

Design

Standen gas perfect
Schoonmaak glasplaat erg veel werk valt erg tegen
al die grote randen enz oppoetsen een drama

graag een spulletje van jullie of tip