Siemens EH845FVB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alisa Berta Cornelia 14-04-2017

weer een SIEMENS waardig apparaat

Inductie koken is een openbaring!Na 19 jaar met een Siemens keramische kookplaat
te hebben gewerkt is dit niet te vergelijken.Alles is veel sneller klaar en het kookresultaat is fantastisch.Was mijn oude kookplaat maar eerder stuk gegaan maar ja dat was ook een SIEMENS dus een hééél lange levensduur.Deze kookplaat is een echte aanrader.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Allematenpan 29-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijke en veilige bediening

Deze Siemens Inductie kookplaat met kookzones is gemakkelijk te bedienen en te onderhouden Gladde koopplaat met tiptoetsen. Bezit deze kookplaat sinds enige dagen. Let erop dat u juiste formaat pan op de juiste kookzone plaatst. Zeker voor de eerste keer de handleiding lezen. Veiligheid: Ook als kookplaat uitgeschakeld is gaat er een waarschuwingssignaal af wanneer u bijvoorbeeld een handdoek op op de kookplaat laat liggen.

Louis 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super practisch

Alsof je aanrecht naar wens tot kookzone omtovert. En dat met een perfecte controle over het kookproces met perfect werkende tiptoetsen en zeer ruime instelmogelijkheden. Van inductie waren we al lang overtuigd, maar na een slechte ervaring met een ander merk zijn we helemaal tevreden over onze Siemens. Daarom dat we nu voor de 2de maal een Siemens inductie kookplaat hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Fijn in het gebruik
  • Ruime instelmogelijkheden
  • Zeer betrouwbaar
  • Super snel als het moet!

Minpunten

• Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.