Siemens EU631FEB2E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU631FEB2E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

t**************@g******** 21-07-2023
Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Bij gebruik van meer dan 2 pitten word hij onbruikbaar. De pitten gaan dan onregelmatig aan en uit.

Emiel 28-01-2023

Broodje aap verhaal van Siemens zelf.

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Siemens verkoopt de kookplaat als zijn de het vermogen van 4600 watt maar dat kan alleen in het buitenland met 20 ampère automaten(stoppen), en niet in Nederland met de Nederlandse installatie eisen. De kookplaat moet terug gezet worden naar 16 ampère bij installatie dat is dan 3650 watt en kan niet meer leveren. Siemens weet dit en blijft toch deze plaat verkopen als een plaat met vermogen van 4600 watt. Hoe nemen we dit in goed Nederlands: willens en wetens een kookplaat verkopen met een broodje aap verhaal geen eerlijk verhaal dus. Aldus na diverse mails van de Siemens klantenservice zelf die dit bevestigen.

oscaryangguoji@gmail.com 28-01-2022

Tot nu toe (een maand) prima ervaring

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Werkt goed naar behoren! Mooie functies als het testen van pannen of ze goed op kunnen warmen door de kookplaat en het aangeven van de aantal watt die je hebt gebruikt voor de kooksessie. Enige minpuntje is dat er makkelijk krassen op kunnen komen, maar voor de rest een fantastisch product!

Pluspunten

• Goede functies
  • Warmt snel op

Minpunten

• makkelijk krassen

h**********@g******** 07-12-2021

Kookplaat is kapot en blijft kapot na bezoekmonteur

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Het product is geleverd maar werkt sinds eerste gebruik niet goed Bij gebruik van meerdere pitten krijg je 4 x E Monteur is geweest en heeft anders aangesloten, getest en hij werkte goed Daarna bij het eerste gebruik weer zelfde foutmelding Door drukte moeten we weer wachten op monteur Dus les is laat monteur of installateur niet weggaan zonder uitgebreid te testen Laat men rustig wachten totdat je uitgebreid getest hebt Zou mi toch niet nodig moeten zijn

Update 7-12-2021:
Er is weer een monteur van Siemens langs geweest Nu zat er weer een losse draad in Deze is weer aangesloten. We gaan de kookplaat nu voor de eerste maal gebruiken na weken omdat er steeds ellende was

Minpunten

• Werkt niet

Sarwan 23-05-2020

Goed apparatuur met voldoende kookkracht

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

De extra booster van dit apparaat maakt mijn kookwens helemaal compleet. Is zelfs sneller dan koken op gas

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Eten wordt snel gaar dankzij de extra booster

Eline 13-11-2018

kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

fijne inductieplaat, genoeg ruimte voor 4 grote pannen en genoeg capaciteit voor 4 pannen. kookt erg prettig en is gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• snel warm en snel weer afgekoeld

Minpunten

• moest zelf aangesloten worden

Gert 15-10-2018

Strak design

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Wij gebruiken deze inductieplaat nu een aantal weken. Hij werkt supergoed en is handig in gebruik. Door de slider is het makkelijk de sterkte in te stellen. Door het ruime design makkelijk 4 pannen tegelijk te plaatsen.

• mooi ruime opzet

H.Derksen 13-12-2016

Was wennen op inductie ,maar een prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Prima kookplaat,moest even wennen,prijs prima,mooie vormgeving,
aanrader voor andere klanten,zeer te vreden over de installateur .