Siemens ED875FWB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ED875FWB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

hemels 27-06-2019

groot kookppervlak

Geschreven voor: Siemens ED875FWB1E

apparaat werkt hemels, boven verwachting. toppie! lekker groot kookoppervlak,. ook de Indische maaltijden zijn hierop perfect te bereiden. Selemat makam!!

pietje precies 02-10-2018

groot

Geschreven voor: Siemens ED875FWB1E

Geen fijne kookplaat , verschillende keren vegen voor hij reageert , kookt iets over dan lekt het op het aanrechtblad door de schuine afloop aan de voorkant

Miranda 03-03-2018

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens ED875FWB1E

Mooie en strak design. Ik was gewend om op gas te koken. Tegen de overstap zag ik wel een beetje op maar het gaat super goed. Makkelijk schoon te houden en koken gaat een stuk sneller.

Pluspunten

• schoonhouden
  • strak design
  • plaat wordt niet warm

Netty Hofman 08-10-2017

Wat ze zeggen over een inductie plaat is waar.

Geschreven voor: Siemens ED875FWB1E

Was heel sceptisch over hoe direct het verwarmen ging ten opzichten van gas. Jullie hebben mij zeer verrast, ik ben er van overtuigd dat het verwarmen nog sneller gaat dan op gas. En er is weer een apparaat minder dat gas verbruikt, goed voor een beter milieu. Pluspunt is dat het een ruime inductie kookplaat is waar de pannen genoeg ruimte hebben en de instelbare klok die automatisch de kookunit kan uitschakelen is ideaal. Perfect Siemens.

Pluspunten

• snelle verwarming
  • ruimte voor de pannen
  • instelbare timer kookunits
  • gemakkelijk schoon te houden
  • mooi design

annemiek 22-04-2017

inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens ED875FWB1E

Overgestapt van gas naar inductie echte aanrader makkelijk in de bediening ,geef een mooi strak geheel aan de keuken.
zelfs 5 jaar garantie gekregen omdat we 4 apparaten bij siemens hebben aangeschaft.

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • strak uitelijk
  • makkelijk in bediening