Siemens ED875FWB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw

Miranda 03-03-2018

Inductie kookplaat

Mooie en strak design. Ik was gewend om op gas te koken. Tegen de overstap zag ik wel een beetje op maar het gaat super goed. Makkelijk schoon te houden en koken gaat een stuk sneller.

Pluspunten

• schoonhouden
  • strak design
  • plaat wordt niet warm

harro 13-10-2017

Even wennen

Tot voor kort op gas gekookt, nu dus op inductie. Echt even wennen. Wat ik wat minder vind, is dat de temperatuurinstelling wat lastig is. Krijg niet altijd snel de gewenste temperatuur, moet een paar keer vegen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Netty Hofman 08-10-2017

Wat ze zeggen over een inductie plaat is waar.

Was heel sceptisch over hoe direct het verwarmen ging ten opzichten van gas. Jullie hebben mij zeer verrast, ik ben er van overtuigd dat het verwarmen nog sneller gaat dan op gas. En er is weer een apparaat minder dat gas verbruikt, goed voor een beter milieu. Pluspunt is dat het een ruime inductie kookplaat is waar de pannen genoeg ruimte hebben en de instelbare klok die automatisch de kookunit kan uitschakelen is ideaal. Perfect Siemens.

Pluspunten

• snelle verwarming
  • ruimte voor de pannen
  • instelbare timer kookunits
  • gemakkelijk schoon te houden
  • mooi design

annemiek 22-04-2017

inductie kookplaat

Overgestapt van gas naar inductie echte aanrader makkelijk in de bediening ,geef een mooi strak geheel aan de keuken.
zelfs 5 jaar garantie gekregen omdat we 4 apparaten bij siemens hebben aangeschaft.

Pluspunten

• makkelijk schoonmaken
  • strak uitelijk
  • makkelijk in bediening