Siemens EC9A5RC90N - Reviews

Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EC9A5RC90N op Kieskeurig.nl.

P. van Schie 30-07-2020

jammer

Geschreven voor: Siemens EC9A5RC90N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze gaskookplaat nu enige maanden in gebruik. Wat mij opvalt is dat de RVS plaat erg krasgevoelig is. De pannenroosters erg zwaar zijn. En dat de pannenroosters aan de voorkant te kort zijn.
Hierdoor staan de pannen erg onstabiel.De branders aan de achterzijde hebben hier geen last van. Het betekent dat je de pan op de voorste brander automatisch naar achter schijft waardoor er weer minder ruimte is voor een pan op de achterste brander.
De Wok brander in het midden die werkt wel naar verwachting
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Judith123 18-12-2018

Valt tegen

Geschreven voor: Siemens EC9A5RC90N

Ik heb de kookplaat enkele maanden in bezit en ben niet geheel tevreden over de kookplaat. Koken gaat prima, geen klachten over. Schoonmaken daarin tegen valt vies tegen. Ik maak de kookplaat dagelijks na gebruik schoon, maar sommige plekken gaan niet meer weg. Als kook water over het randje van de pan gaat krijg je vlekken die je er niet afgepoetst krijg.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com