De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651BEB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willy 19-05-2022

Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was wennen voor mij, maar nadat ik de gebruiksaanwijzing goed gelezen had went het snel en voldoet het apparaat heel goed.

Harwig 11-02-2022

Verrassend

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een betere start van ons inductie koken konden we ons niet wensen
Gebruiksgemak gevoegd bij een upgrade van onze keuken .We zijn uitermate tevreden

Irma 11-12-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat doet wat een kookplaat moet doen. Het is even wennen na jaren op gas te hebben gekookt maar je went supersnel aan het gemak waarmee je de tijd instelt voor een bepaalde 'pit'. Ik wil niet meer terug naar gas. Wel jammer dat er snel krassen op komen.

leovandenhengel71@hotmail.com 21-10-2021

Ja Siemens producten een aanrader.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Het is een geweldige kookplaat.
Dit gelijk gekocht met de Koelvrieskast de Oven de Vaatwasser en de Wasemkap van Siemens.

Pluspunten

• Goed en mooi product.
  • Siemens laat je niet in de steek.

Minpunten

Ronald Steltenpool 18-10-2021

Zeer Goed

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt zeer goed. Eten kookt snel.
Omdat ik thuis een eenfase aansluiting heb, heb ik het vermogen van het apparaat begrensd, zeer handig dat deze optie erop zit. Deze begrenzing merk ik in de praktijk helemaal niets van, nog steeds voldoende vermogen beschikbaar.

Anoniem 24-08-2021

Gebruik inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het gebruik van de inductiekookplaat was ons niet bekend. Het was even wennen. We waren er vlug aan gewend en hebben het gebruik ervan en de mogelijkheden zeer positief ervaren.

nell 06-08-2021

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na enige tijd ben ik goed gewend aan het koken met inductie.
Bereidingstijd verkort.
Kookplaat is gemakkelijke in gebruik

Michał 26-07-2021

Het piept heel hard.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Kookplaat heel mooi en functioneel, maar als je 's nachts "op de knoppen drukt" piept het zo hard dat de buren wakker worden.

Anoniem 17-07-2021

beter als verwacht

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het apparaat heeft meer in zich als dat wij verwachtten en de boost functie is echt te gek.

Piet 21-06-2021

duidelijk scherm

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Goede inductieplaat en simpele bediening.
Super snel en gemakkelijk schoon te houden.
Geruisloos en plaat is heel snel weer afgekoeld

Pluspunten

• makkelijke bediening

Minpunten

Dave 13-06-2021

Gemakkelijk koken

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk koken, zelf mij als man lukt het beter om te koken. Op gas had ik het geduld er niet voor en nu op inductie gaat het me beter af

Anoniem 28-04-2021

Nooit meer iets anders

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was wel even wennen aan dit apparaat .Het kookpunt is snel bereikt en alles is veel eerder gaar ,dus veel minder electrischiteit verbruik

Nopp 19-11-2020

Zo vanzelfsprekend

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van gas naar inductie, top plaat makkelijk schoon , veilig en snel

Marian 15-10-2020

Ideale inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening, mooi afgewerkt, snel warm

Anne 16-05-2020

matig tevreden

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat werkt op zich goed. Onhandig is het dat er geen automatische zone-herkenning is. Nu moet je eerst aangeven welke kookzone je hoger of lager wilt zetten. Erg onhandig. Als je de plaat schoonmaakt geeft hij een irritante harde pieptoon. Tijdens het koken wordt het paneel vet/vuil en dan zijn de tekens van het bedienignspaneel niet goed meer zichtbaar.

Andre 28-04-2020

Blij mee

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima kooktoestel. Hadden we eerder moeten doen.

Van gas naar inductie 24-04-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met mijn 1e inductiekookplaat. Altijd op gas gekookt maar zou nu niet anders meer willen. Totaal geen spijt van deze overstap.

Loesje 02-04-2020

fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Fijne kookplaat en makkelijk te bedienen. Jammer is alleen dat niet meerdere pitten tegelijk op booster kunnen maar dit heeft vast een reden, verder zeer tevreden met deze kookplaat!

Kees 13-03-2020

subliem

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een waanzinnigfijne kookplaat waarbij vooral de turbo knop adembenemende resultaten oplevert. Nooit geweten dat inductiekoken zo heerlijk is.. Hadden dit veel eerder moeten doen.

inductie kookplaat iQ 100 19-01-2020

Prima, het is even wennen na gas.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou de piep graag zachter willen hebben maar ik kom er niet achter dit te veranderen.
De ingebouwde kookwekker is ideaal
Mijn stevige inductie pannen trillen soms wat irritant is.