Neff T66TS61N0 - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Loes 29-12-2017

makkelijke bediening, voldoet echt aan de verwachtingen

Van gas over naar inductie. Makkelijke gebruiksaanwijzing, staan veel tips in. De twist-pad met twist knop is zo makkelijk in gebruik. De flexzone's zijn ook zeer praktisch in gebruik. De braadsensor is ook top, in het begin dacht ik wat ga ik daarmee doen, toch gaan gebruiken en is heerlijk in gebruik

Janssen 24-06-2017

Snel en met veel luxe (functies) koken

Na 25 jaar een gasfornuis nu een kookplaat. Al die bijzondere functies zijn we niet gewend. Dus de eerste weken met de gebruiksaanwijzing erbij koken, om alle functies te leren gebruiken. Handig zijn de timer, stopwatch en de warmhoudfunctie. We zijn vooral blij met de braadsensor, omdat de temperatuur gelijk blijft en je hierdoor een veel beter en egaal resultaat krijgt. De flexzones, boost en move functie moet je door het doen leren gebruiken. Je vergeet soms dat je de mogelijkheden hebt. Het schoonmaken is zo gedaan, twistpad er af, afvegen, drogen en klaar.
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com

kookjoop1 20-06-2017

Multifunctionel kookplaat

Ik heb deze kookplaat ruim een half jaar in bezit. Ik had hiervoor een gaskookplaat.
Het inductie koken gaat sneller en met minder wasem. De bediening met de Twist pad knop is zeer envoudig. Pannen zijn eenvoudig te verschuiven over de diverse kookzones met behoud van instellingen. Heb tot nu toe probleemloos kookplezier gehad!
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com