Neff T68TS61N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff T68TS61N0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

1********@g******** 21-12-2021

goede keus geweest, bevalt zeer goed

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Na 50 jaar koken op gas kook ik nu zo'n anderhalf jaar op inductie. En ik vraag me af waarom ik dat niet eerder heb aangeschaft. De werking is zeer direct, zowel waar het het opwarmen als het afkoelen betreft. En ik heb veel plezier van de "middenzone's" en de combinatie van zone's, vooral wanneer ik de grotere wildpannen en soeppannen gebruik. Waar ik aanvankelijk bang was voor het "inbranden" in de glasplaat blijkt dat de plaat redelijk gemakkelijk schoon te houden is.

Pluspunten

• directe werking (nauwelijks verschil met gas)
  • goed schoon te houden

adam 09-03-2021

neff garantie is geen garantie volgens neff

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

heb oven gekocht en op de deur van de oven ontstaat vocht het is een fout , iets wat niet kan, maar volgens neff valt niet onder garantie en bij hen valt alles niet onder garantie.
nu moet ik elke maand iemand zoeken om de oven uit mekaar los te krijgen om schoon te houden

Minpunten

• service heel slecht
  • prijzen heel hoog

Mark 30-08-2020

Onmogelijk schoon te houden

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Deze inductiekookplaat is op zich prima maar heeft 1 bijzonder vervelende eigenschap: na het koken met koekenpannen zijn de vlekken niet te verwijderen. We hebben alle aanbevelingen van de monteurs opgevolgd maar helaas. Echt geen enkel middel krijgt de kookvlekken uit de glasplaat. Wij maken de plaat na iedere kookbeurt grondig schoon dus het niet zo dat die vlekken zijn ingebrand.
Ook nog een minpunt is dat een pan, ook op 1 zone, ongelijkmatig warm wordt. Bij aanbraden van vlees wordt de buiterand van de pan veel minder heet dan de binnenzone.

Pluspunten

• Ruime kookplaat
  • Powerboost werkt goed

Minpunten

• glasplaat velkken niet te verwijderen
  • bakt niet gelijkmatig aan.

RPJ 11-08-2020

Functie uitval

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Misschien is het nog te maken, maar wij hebben slechts beperkte functionaliteit die we kunnen gebruiken. Terwijl we ook andere Neff apparatuur hebben wat gewoon heel mooi en degelijk is. Ik heb goede hoop dat we dankzij het fijne serviceapparaat van Neff nog wel wat kunnen doen aan de kookplaat.

John 29-04-2020

Neff inductieplaat

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Mooie inductieplaat, erg makkelijk in gebruik. Goed te onderhouden en schoon te maken. Zijn er erg blij mee, wennen van gas naar elektrisch ging echter heel snel en makkelijk.

Pluspunten

• vrij flexzones
  • gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• aanzetknop (2 leveren)

Marcel Hofman 14-11-2019

Makkelijk koken

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Fijne inductie kookplaat om mee te werken.
Zeer eenvoudige bediening en lekker krachtig als het moet.
Ook zeer eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede energiezones

Martin Randsdorp 31-03-2019

Een mooi en echt gebruiksvriendelijk goed apparaat.

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Na eerst uitleg gekregen te hebben over o.a. dit apparaat in het inspiratiehuis te Hoofddorp (heel beslist een aanrader voordat je keukenapparatuur gaat kopen!) deze inductiekookplaat van Neff gekocht (plus nog 3 andere apparaten van Neff). Het is een mooi apparaat met een fraai rvs accent er omheen, maar bovenal is het een gebruiksvriendelijk en goed apparaat. De flexzone is ook echt zo handig zoals ons in het inspiratiehuis al werd uitgelegd. Koken wordt nog meer een feest. Zeer tevreden. Een aanrader.
Opmerking terzijde: indien je 4 apparaten van Neff koopt, kun je de garantie van die apparaten via online registratie tot 5 jaar verlengen. Ook dat is mooi meegenomen natuurlijk.

Pluspunten

• mooi design
  • handig en gebruiksvriendelijk

Stefan 28-03-2019
Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Super ding. Makkelijk schoon te maken. De hockeypuck is mijn favoriete item, touchscreen werkt goed.

Pluspunten

• Hockeypuck
  • Snel warm

Minpunten

• Wennen aan inductie

Anthon 04-08-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Eindelijk de overstap gemaakt naar inductie, bevalt zeer goed. Snel opwarmen. Duidelijk display. Braadsensor werkt perfect, nooit meer aangebrand vlees!

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Flexibel

Minpunten

• Knop reageert soms traag

Jeanne 10-05-2018

Luxe koken

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Diverse kookzones met gebruiksmogelijkheden. Met powerboost voor alle zones. Timer, kookwekker! Zelfs zones voor braadsleden. Ik moet nog wel wennen aan de bediening v.w.b. er allemaal mogelijk is.
Schoonmaken is erg eenvoudig. Belangrijk vind ik de kinderbeveiliging.

Pluspunten

• Mooi, strak
  • praktisch
  • snel

Minpunten

• aanschaf nieuwe pannen

Erik Timmermans 31-01-2018

Mooi apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Erg mooi apparaat met heel veel mogelijkheden. Om alle mogelijkheden moet je wel de handleiding door spitten.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Mogelijkheden

An 01-01-2018

Genoeg ruimte voor alle grote pannen

Geschreven voor: Neff T68TS61N0

Grote induktiekookplaat met genoeg ruimte voor alle grote pannen door de flexzones. Makkelijk in het gebruik ook als je nog nooit met inductie hebt gekookt.
Ik ben nu al fan van de braadsensor knop, het vlees wordt nooit meer te zwart :)

Pluspunten

• ruimte
  • braadsensor
  • gebruikersgemak