Neff T68TS61N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

ErikT 15-02-2018

Mooie kokplaat met veel mogelijkheden

Onze eerste ervaring met inductie koken. Het was even wennen, maar dat gaat met deze kookplaat heel snel. De bediening met het "wieltje" vraagt even aandacht, maar went snel. De kookplaat heeft veel mogelijkheden om de kookvelden in te delen. Wij hebben ze nog niet allemaal uitgevonden.

Erik Timmermans 31-01-2018

Mooi apparaat met veel mogelijkheden

Erg mooi apparaat met heel veel mogelijkheden. Om alle mogelijkheden moet je wel de handleiding door spitten.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Mogelijkheden

An 01-01-2018

Genoeg ruimte voor alle grote pannen

Grote induktiekookplaat met genoeg ruimte voor alle grote pannen door de flexzones. Makkelijk in het gebruik ook als je nog nooit met inductie hebt gekookt.
Ik ben nu al fan van de braadsensor knop, het vlees wordt nooit meer te zwart :)

Pluspunten

• ruimte
  • braadsensor
  • gebruikersgemak

Fieke 09-06-2017

Brillante kookplaat!

Begin januari de keuken geplaatst, volledig met Neff apparatuur.
Voor deze keuken waren wij gewend om met gas te koken. Na uitleg in het inspiratiehuis, toch de stap gemaakt naar inductie.Een hele goede keuze.
De biefstukken raw bakken is geen probleem, sappig van binnen en knapperig van buiten. Ook het maken van een stoofpot is met de extra langzame functie geen probleem. We hebben ook de gril en tpepanyaki plaat erbij en dit zorgt ervoor dat een koekenpan overbodig wordt.
Het schoonmaken van de inductieplaat is ook heel makkelijk, eenvoudig een doekje eroverheen en klaar voor een volgende keer.
Wij willen niet meer anders koken dan op de inductieplaat. Een echte aanrader!

Eriks 24-05-2017

Twistpad

Mooie kookplaat. De overgang van gas naar inductie ging gemakkelijk. Een groot voordeel is dat de kookplaat zeer gemakkelijk schoon te maken is!
Echter wanneer ik een nieuwe kookplaat nodig zou hebben, zou ik niet meer voor deze kiezen. De kookzones zijn kleiner dan ik had verwacht. De twistpad is een los onderdeel dat bevestigd wordt door middel van een magneet. De knop reageert niet altijd even snel en wanneer je er iets te hard tegenaan stoot schiet hij los van de kookplaat. Valt hij op de grond, dan is hij stuk aangezien hij van glas is. Daarnaast vind ik de flexzones lastig in te stellen.

tvanleeuwen 22-05-2017

heerlijk kook plaat

In oktober deze kookplaat in gebruik genomen en ben er uiterst tevreden over.
In het verleden altijd op gas gekookt maar wilde een onderhoudsvriendelijke kookplaat. Was dus een hele gok om over te stappen. Maar heb absoluut geen spijt van mijn keuze. Kookplaat is gemakkelijk in gebruik. heel goed reguleer baar een uiteraard goed schoon te maken.

Arjan 12-05-2017

Twistpad is lastig af te regelen

Wij hebben het nu een jaar en het gebruik is gemiddeld gemakkelijk. De bediening schiet gemakkelijk naar een andere zone. Als alle zones in gebruik zijn en je wilt schakelen, dan is dit lastig. Duw je de pad iets teveel dan moet je hem helemaal uitschakelen.geblokkeerd. Wij zouden nu een andere keuze maken. De zones zijn minder flex dan gedacht.

elledebr 12-05-2017

geweldige kookplaat

Ik heb de kookplaat ongeveer een half jaar in gebruik en hij werkt super!
Duidelijk, goed te bepalen warmte regeling, super handig schoonmaken!