Siemens EH975SK11E - Reviews

Best Reviewed okt 2014 Siemens EH975SK11E
Best Reviewed oktober 2014
Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

8,9

Femke 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte inductiekookplaat, erg intuitief. Werkt goed. Bediening is makkelijk, fijn om maximale kooktijd in te stellen. Jammer dat er geen perilex stekker bij wordt geleverd.

Een blije keukenprinses 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

prachtig vormgegeven inductieplaat met veel ruimte tussen de pannen, water zeer snel op kookpunt, mede door boost, laag laten pruttelen gaat ook prima. En heel eenvoudig te reinigen!

Margreet 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne kookplaat. Bediening via tip toetsen is wennen. Maar onontkoombaar ivm schoonmaak gemak. Kookwekker per warmtebron is fijn.

Joost Geise 04-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Een heerlijke kookplaat. Ruim met vijf pitten, ideaal met de timmerfunctie en kookautomaat.

Jammer dat het serienummer niet meer af te lezen als de plaat is ingebouwd en je de garantie wil vastleggen

Rob de huiskok 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk; ook zonder handleiding al snel duidelijk, maar voor de extra's is manual wel handig. Veel panruimte

Marcel 19-10-2015 Product maand in bezit

Siemens inductiekookplaten zijn de werkpaarden voor in de keuken. Onverwoestbaar, doen altijd snel en stil hun werk zelfs na vele jaren. Perfect!

Adrie 14-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooie kookplaat, lekker ruim. Let wel op het schoonmaken ivm het inbranden. Verder is de kookplaat gemakkelijk in gebruik, maar je moet wel opletten met het instellen van de hitte omdat hij heel erg heet wordt bij lage stand

Paul 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de kookplaat net een dag in huis. Hij ziet er stijlvol uit en is gemakkelijk in gebruik en installatie.

Gaja 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

Alle apparatuur die wij in huis hebben is van Siemens. Wij zijn al jaar en dag tevreden over de kwaliteit en duurzaamheid van dit merk

L de Haan 14-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heel duidelijk en makkelijk bedienbare inductieplaat.
Door de omvang veel gebruikersgemak.
Paar dagen in bezit.

Andries van Fessem 31-08-2015 Product paar dagen in bezit

Strak van design en zeer gebruiksvriendelijk. Zeer makkelijk schoon te maken en houden tijdens het koken.

Martijn 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Erg fijne inductie kooplaat met genoeg vermogen & slider bediening. Vooral de ingebouwde kookwekker gebruiken we dagelijks en maakt het tijdsmanagement in de keuken er een stuk gemakkelijker op!

Roelof 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er heel goed uit en is compleet en goed afgewerkt geleverd maar zal zich in de praktijk nog moeten bewijzen voor wat betreft de betrouwbaarheid.

snorf 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk en goed schoon te houden. Veel verschillende mogelijkheden. Ruimtelijk overzicht bij het koken.

gijs308 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze kookplaat hebben we aangeschaft nadat onze Siemens EH975MK21E het na 6 jaar al begeven had. De touchslider reageerde niet meer. Nu maar hopen dat deze het langer vol zal houden. Voordeel van de EH975SK11E is dat hij 5 aparte sliders heeft om de pitten te bedienen. Dat de oude dat niet had, was overigens ook het enige nadeel. Dus voor duurzaamheid heb ik voorlopig maar een zesje ingevuld, aangezien deze plaat nagenoeg identiek is aan de oude. De tijd zal het leren of deze duurzamer is dan onze oude plaat. Voor de rest niets dan lof, qua gemak is dit een zeer fijn toestel.

Mus40 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze plaat is makkelijk in gebruik en zit er erg mooi en strak uit.
Goed schoon te houden, wij zijn tevreden

Ricardo_sa 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zoals gewend bij Siemens, een heerlijk apparaat om mee te werken.

Het schoonhouden moet je bijhouden, echter dat is bij alle inductie zo.

sunshine345 08-07-2015 Product maand in bezit

Heel makkelijk in gebruik, slide werkt goed, door de boost funktie kookt alles zeer snel.
Ziet er mooi uit en veel ruimte om de pannen neer te zetten.
kortom een super apparaat!

Rene maatwerk keukens 07-07-2015 Product maand in bezit

Erg fijne kookplaat, kan het iedereen adviseren, het gaat net zo snel als gas maar je hebt geen poetswerk nadien. Als ik dit geweten had had ik deze 25 jaar geleden al gekocht. Het is perfect alle Siemens apparaten

Veen45 06-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar dagen gebruik, zeer goede kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid. Natuurlijk duurt het enige tijd om het apparaat volledig te begrijpen.