De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV975DC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jennie 14-03-2022

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke kookplaat met verschillende maten

ElivanDongen 21-01-2022

Fijn en snelle kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn zeer blij met deze kookplaat hij is snel warm en toch nog zuinig in gebruik
En makelijk schoon te maken

Brou 09-01-2022

Super!

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van jarenlang gas nu op inductie, wat een verbetering!
Prachtig mooie grote kookplaat en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken;-)

e**n@z**o.nl 30-12-2021

Zeer mooi inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

De kookplaat voldoet aan al onze verwachtingen is makkelijk in gebruik en een mooi design

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Simpel schoon te maken
  • Snel afgekoeld

b**g@h**l.com 18-11-2021

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

De kookplaat is makkelijk schoon te maken.
Gebruiksvriendelijk.
Plaat is snel heet en wanneer de plaat is uitgezet ook direct weer afgekoeld

Pluspunten

• Plaat koelt snel af
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Weinig ruimte tussen de pannen
  • Zijrand beschadigd snel

r**e@g**l.com 10-11-2021

Bosch PIV975DC1E 90cm inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Omdat koken op gas ons toch niet helemaal beviel op zoek gegaan naar een inductie kookplaat.
Na vele kookplaten te hebben vergeleken toch weer voor Bosch gekozen (de gaskookplaat was ook van Bosch).
De kookplaat is aangesloten op 3 fasen 230 volt maar via Bosch service begrepen dat deze oook op 2 fasen aangesloten kan worden (Power management moet dan wel op 7400 Watt gezet worden, neem contact op met service mocht je dit willen doen). Mijn vrouw had maar één klacht, het water kookt te snel als ze eieren gaat koken :)
Mooie strakke plaat met luxe afwerking met aluminium randen.

Pluspunten

• strak design, plat
  • intuïtief in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Pauline 30-10-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Zeer mooie en ruime plaat. Voldoet aan alle verwachtingen. Makkelijk bedienbaar en prijs kwaliteit verhouding is prima. Zeer tevreden mee.

• Makkelijk bedienbaar
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Zeer ruim

Maarten 13-10-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat doet precies wat die beloofd. Handige timers per kookpunt in te stellen. Automatische pan-herkenninng en geeft ook netjes aan zolang die nog warm is. Goede keuze dus!

Henny 07-10-2021

mooi vromgegeven

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] makkelijk te reinigen en prima te bedienen tevens een mooie uitstraling

Paula 23-04-2021

topapparaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] veel ruimte voor pannen, super snel op temperatuur, mooi

Peter 11-03-2021

Nieuwe ervaring

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de kookplaat nu sinds een week.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk. Koken met deze kookplaat is zo geleerd.
Het is wel nog wennen welke standen gebruikt moeten worden tov. gas. Alles wordt een stuk sneller warm,
De plaat ziet super strak uit de keuken heeft een geheel andere uitstraling .

Hedula 08-03-2021

Schitterende kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote kookplaat. Enigste minpuntje is dat er al snel krasjes op de plaat zaten, maar dat zal bij iedere kookplaat zo zijn. |Verder een fantastisch product.

RW te H 09-02-2021

Fijne bedieningsfuncties

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookt heel prettig met goede verdeling van temperatuur. 5 kook zones en erg makkelijk schoon te maken/houden.

Piet 24-12-2020

Inductie, heerlijk koken

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was best wel spannend, altijd op gas gekookt, maar wat een verademing deze kookplaat, de hitteverdeling is gelijkmatig. Het appraraat is gemakkelijk te bedienen. Met de boost knop heb je zo een hete pan, of kokend water. Het koken is heerlijk, we hebben kerstgerechten uitgeprobeerd, van coquiles tot hertenbiefstuk, alles krijg je mooi gelijk op de juiste gaarheid.

Janny 14-12-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kook elke dag met plezier op deze inductie kookplaat. Ik heb er niet eens aan hoeven wennen na haren op gas gekookt te hebben, alleen maar voordelen en erg gebruiksvriendelijk

Joop 13-12-2020

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden, ook het inbouwen is vlot verlopen. De aflevering was binnen het opgegeven tijdvenster

Ton Hoos 12-12-2020

Prima inductiekookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst overgestapt op inductie en daarom extra kritisch. Doordat we een grote gasplaat hadden, moest er ook een flinke inductieplaat komen. We kwamen uit op deze plaat van Bosch en zijn ontzettend tevreden dat we deze gekozen hebben. Vijf prima kookzones, waarvan één met 3 verschillende formaten. Ze zijn allemaal ook zonder boost snel. Bediening is uiterst gemakkelijk, daar ben je snel aan gewend. En het schoonmaken gaat geweldig. Een zéér goede keus, deze inductiekookplaat!

hans 10-12-2020

Super inductie kookplaat. Bosch the boss.

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne kookplaat. Na 40 jaar op as te hebben gekookt is dit een verademing!!

Fam. van liempt 06-08-2020

handige bedieing

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Fijne kookplaat, ik was huiverig voor inductie, maar ben helemaal om. Handig te bedienen, zelf een timer erin. Netjes schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • timer
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• als snel een krasje

R. van Delft 23-06-2020

Mooi kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie kookplaat. Hij is supersnel door zijn boostfunctie. Design is strak en mooi afgewerkt. Heel blij mee.