Bosch PCP615C90N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PCP615C90N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Kishan 20-11-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Ne de ontsteking van het vlam valt de vlam vaak weg. Ik moet de knop daarna nog minimaal 10 seconden ingedrukt houden voordat de vlam aan blijft. Qua design kunnen jullie veel beter ;)

Angelique 02-11-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Handig in het gebruik, weinig tot geen geluid en mooie vormgeving. DE kookplaat staat ontzettend mooi bij de overige Bosch producten die we hebben laten installeren in onze nieuwe keuken. Het is een smaakvol element.

Bouwers 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Mooi vormgegeven en goed schoon te houden kookplaat. Minpunten: je moet de knoppen lang indrukken voordat gas blijft branden en de grote brander achter ( had ik liever voor gehad)

vandijklisse 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Fijne kookplaat, de pannen passen er goed op en een extra opzetstuk maakt een extra grote pit handig

De brave huisman 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Bedieningsknoppen zijn van RVS en kunnen dus meer hitte aan en smelten niet weg, zoals bij kunststof knoppen.
De brander geven een zeer hete vrijwel onzichtbare hete vlam, prima apparaat. De kookrooster hebben een verruwd oppervlak, waardoor pannen minder snel van hun plaats kunnen schuiven.

RicBov69 04-04-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Uitstekende gaskookplaat, uitgevoerd in mooi en vooral degelijk chroom. Handige elektrische ontstekingen. Zware gietijzeren houders die dusdanig zwaar zijn dat ze super stabiel zijn!

mardai 25-02-2015
Geschreven voor: Bosch PCP615C90N

Nu een aantal keer gekookt met deze kookplaat. Het is een mooie kookplaat die goed past in een strakke keuken. De knoppen zitten voorop en wij vinden dit erg handig. Makkelijk in gebruik.