Neff T59TS61N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff T59TS61N0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hafid 11-03-2021

Luxe, grote kookplaat

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

Dit is een mooie en grote kookplaat met oneindig veel mogelijkheden en bij aanschaf van de bijbehorende accessoires zijn de mogelijkheden eindeloos zoals grillen op de plaat

van der Heide 05-06-2019

Ruim, goede reactiesnelheid en flexibel

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

De kookplaat is goed schoon te houden, flexibel in gebruik, reageert snel en is functioneel. Gebruik is niet ingewikkeld, maar gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Groot
  • Flexibele kookzones
  • Makkelijk in gebruik
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• neem veel ruimte in beslag.

afke 28-05-2019

prachtige strakke kookplaat

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

staat fantastisch in de keuken ziet er heel mooi uit en werkt fantastisch hoop er lang plezier van te hebben

Boer, Haarlem 04-05-2019

Inductiekookplaat met afneembare knop

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

Mooie vormgeving, makkelijke bediening, veel mogelijkheden om te koppelen, grillplaat erop te zetten, makkelijk schoon te houden.
Qua design ook een feestje voor je keuken !!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • makkelijke bediening

Betty 10-05-2018

Handige kookplaat, voor mensen met beperkte vingerfunctie

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

Kookplaat gekocht met losse bedieningsschijf vanwege verminderde vingerfunctie. Werkt uitstekend, ben er heel blij mee.

Pluspunten

• losse schijf
  • goed schoon te maken
  • reageert snel op temperatuur wijziging
  • pannen verslepen superhandig door kookzones

Tjeerd 05-11-2017

Snel, makkelijk schoon te maken en erg veilig

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

We zijn enorm blij met onze inductie kookplaat. Het apparaat is intuïtief, 1 keer snel de handleiding doornemen en je kunt al gebruik maken van geavanceerde features. Zoals "move" waarbij de pan op hoge, middel of lage stand kan, aan de hand van waar je de pan neerzet.

Ook de power functie is ideaal, waarbij het centrale deel heel sterk wordt, makkelijk om een grote pan water te laten koken. Dan is je pasta of broccoli sneller klaar.

Ook kan onze kleine dochter niet zomaar de inductie bedienen, omdat de bedieningsknop magnetisch is en los te koppelen is. De knop "plakken" we magnetisch aan de afzuigkap als we niet koken, buiten bereik van kinderen.

Daarnaast is de inductie met een goede veeg gelijk weer schoon en klaar voor volgend gebruik, ideaal.

Pluspunten

• Veilig
  • Je eten is snel heet
  • Ruim (groot)
  • Makkelijk schoon te maken

Van Vliet 11-10-2017

Grote plaat duidelijke instructieboek

Geschreven voor: Neff T59TS61N0

Wij hebben voor deze grote inductiekookplaat gekozen omdat wij een 5 persoon gezin zijn en altijd plaats tekort op het kookstel. We zijn zeer tevreden over de plaat, makkelijk schoon te maken, duidelijke instructies, veel toepassingen beschikbaar. We gaan zeker alles uitproberen. De prijs is verrekend in een totaal aankoop van alle apparatuur van Neff (5x) dat geeft ook een voordeel waarom we dus uiteindelijk gekozen hebben voor 1 merk, Neff.