Neff T59TS61N0

Bekijk alle Kookplaten

Betty 10-05-2018

Handige kookplaat, voor mensen met beperkte vingerfunctie

Kookplaat gekocht met losse bedieningsschijf vanwege verminderde vingerfunctie. Werkt uitstekend, ben er heel blij mee.

Pluspunten

• losse schijf
  • goed schoon te maken
  • reageert snel op temperatuur wijziging
  • pannen verslepen superhandig door kookzones

Tjeerd 05-11-2017

Snel, makkelijk schoon te maken en erg veilig

We zijn enorm blij met onze inductie kookplaat. Het apparaat is intuïtief, 1 keer snel de handleiding doornemen en je kunt al gebruik maken van geavanceerde features. Zoals "move" waarbij de pan op hoge, middel of lage stand kan, aan de hand van waar je de pan neerzet.

Ook de power functie is ideaal, waarbij het centrale deel heel sterk wordt, makkelijk om een grote pan water te laten koken. Dan is je pasta of broccoli sneller klaar.

Ook kan onze kleine dochter niet zomaar de inductie bedienen, omdat de bedieningsknop magnetisch is en los te koppelen is. De knop "plakken" we magnetisch aan de afzuigkap als we niet koken, buiten bereik van kinderen.

Daarnaast is de inductie met een goede veeg gelijk weer schoon en klaar voor volgend gebruik, ideaal.

Pluspunten

• Veilig
  • Je eten is snel heet
  • Ruim (groot)
  • Makkelijk schoon te maken

Van Vliet 11-10-2017

Grote plaat duidelijke instructieboek

Wij hebben voor deze grote inductiekookplaat gekozen omdat wij een 5 persoon gezin zijn en altijd plaats tekort op het kookstel. We zijn zeer tevreden over de plaat, makkelijk schoon te maken, duidelijke instructies, veel toepassingen beschikbaar. We gaan zeker alles uitproberen. De prijs is verrekend in een totaal aankoop van alle apparatuur van Neff (5x) dat geeft ook een voordeel waarom we dus uiteindelijk gekozen hebben voor 1 merk, Neff.