ETNA A362KZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A362KZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

p***@v************* 15-12-2023
Geschreven voor: ETNA A362KZT

De inductiekookplaat werkt erg fijn. Wat ons betreft is het grote voordeel dat deze beschikt over draaiknoppen. Dit is handig voor mensen met een visuele uitdaging. Dat is ook precies de reden dat wij voor deze inductieplaat hebben gekozen. Enige nadeel is wel dat grote pannen op de voorste twee zones niet makkelijk is omdat deze tegen de draaiknoppen aan komen.
webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat jullie de knoppenbediening prettig vinden. Wat betreft het gebruik van grote pannen zullen we dit doorgeven een de daarvoor bestemde afdeling. Zij zullen dit meenemen in de toekomstige ontwikkeling.

Kim

Marion 06-11-2023

Knoppen zijn beter dan vinger-bediening

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Na veel merken en types vergelijken en testen in Duiven en Hoofddorp, dit product gekocht omdat:
1e reden: knoppen bediening.
Praktijktest met vinger bediende panelen: reactie per paneel verschilt nogal. Te veel gedoe.
2e reden: eenvoud, zonder overbodige poespas.
3e reden. Mocht deze plaat kapot zijn, de inbouwmaat is universeel zodat een ander merk er zo in het werkblad gelegd kan.

Algemeen ervaring inductie kookplaten.
Gebleken is dat inductie kookplaten anders verwarmen dan gas of oude elektrische pitten. Deze twee laatste verwarmen continue en het water is altijd 100 graden en borrelt en het water verdampt.
Maar een inductie kookplaat verwarmt met tussenpozen. Je ziet het water af en toe borrelen, dan weer niets. Er verdampt heel weinig water (wat weer een voordeel is). Een thermometer is handig om idee te krijgen van de temperatuur per stand. Is de stand te hoog dan borrelt het water fanatiek over de rand, tenzij je hele hoge pannen gebruikt.
Zo moet ik bonen koken op circa 120 graden en het duurt een stuk langer voordat de bonen gaar zijn. Daar moet je echt aan wennen. Eieren gaat wel weer op 100 graden.
Grote voordeel is wel dat je de kookplaat makkelijk schoon kunt houden.

Pluspunten

• knoppen

webcare-7 18-12-2023

Beste Marion,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat leuk dat je op ETNA bent uitgekomen na uitgebreid onderzoek. Wat fijn dat je blij bent met de knoppenbediening en de universele inbouwmaat.
Het is altijd wennen als je naar iets nieuws overstapt, maar we hebben er vertrouwen in dat dat snel gebeurd!
We wensen je veel kook- en bakplezier!

Kim

Jan 22-06-2023

Eindelijk een makkelijke en duidelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Prima kookplaat met draaiknoppen i.p.v. tiptoetsen. Na enige jaren ervaring met een kookplaat met tiptoetsen (geen slidders) een niewe Etna kookplaat met draaiknoppen gekocht. Geweldig!!!!

Er zijn functies bij allerlei apparatuur die bediend worden met tiptoetsen, terwijl een draaiknop veel makkelijker is. B.v. een draaiknop op een lichtdimmer , een draaiknop als volumeregelaar op je radio en nu dus ook een draaiknop op een inductieplaat. Eindelijk.
En zelfs overkookbeveiliging is mogelijk met een draaiknop en met 9 standen perfect in te stellen.

Het verbaast mij dat ik bij de CONSUMENTENTEST nog nooit met zo'n kookplaat heb gezien.

Pluspunten

• bedieningsgemak

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 23-06-2023

Beste Jan,

Wat fijn om te lezen dat je goed overweg kan met jouw kookplaat!
De bediening met knoppen werkt gemakkelijk en duidelijk. Ook is het goed in te stellen.

We willen je bedanken voor deze prachtige beoordeling en wensen jou heel veel kookplezier toe!

Suzan

c*****************@g******** 20-04-2023
Geschreven voor: ETNA A362KZT

Inductiekookplaat goede service na reparatie en goede monteur en mensen aan de telefoon een 10 daarvoor

Pluspunten

• Ga gelijk uit na dat de pan eraf is

Officiele reactie van Atag 21-04-2023

Beste heer /mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling. Helaas geef je aan dat het toestel door de monteur gerepareerd is. Dat is natuurlijk niet zo leuk om te horen.

Gelukkig geef je aan dat je tevreden bent met onze service en de reparatie! Dat vinden we fijn om te horen.

We wensen je nog vele jaren storingvrij kookplezier toe!

Suzan

c******@l****** 07-04-2023

slechte aankoop

Geschreven voor: ETNA A362KZT

elke pit maakt een zoemend geluid, met 4 pitten aan is dat zeer storend.
het warmt in pulsen, elke korte zoem is een pulswarming
Tijdens de rustpauzes tussen het zoemen, stopt het koken. ook het koken van het eten in de pan.
Als je bv kookt op stand 4 (van de 9) kookt het even wel en dan meteen weer niet. het gevolg daarvan is dat de kooktijd extra langer duurt! Kook ik normaal de bloemkool gaar in 20 minuten, reken met deze inductieplaat maar op minimaal 30 minuten eer het gaar is.

Er is een monteur komen kijken, omdat ik dacht dat dit niet normaal was. Maar volgens de monteur is dat heel normaal bij dit type kookplaat. ik vraag het mij af!!! ik had geen vertrouwen in de monteur, volgens mij had die geen kennis van het product.
zo werd ik afgescheept en nu zit ik met een inductieplaat waar ik totaal niet tevreden mee ben.
ik heb grote spijt van deze waardeloze aankoop

Pluspunten

• knoppen goed te bedienen

Minpunten

• lawaai
  • langer koken

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

arunkp.tvm@gmail.com 14-03-2023

Good

Geschreven voor: ETNA A362KZT

The product is good. After 5 years, three of the cooking zones are not working. Since the warranty period is done, I can't fix it for free. The cost of repair is somewhat similar to purchasing new one.

Pluspunten

• Works well for 5 years

Minpunten

• 3 zones not working after 5 years

Officiele reactie van Atag 15-03-2023

Dear Sir/Madam,

Thank you for writing this review with nice score. Great to read that you enjoyed cooking on this beautiful cooktop. You liked the ease of use, the many options and the beautiful design. Hopefully you will enjoy your new cooktop as much as before!

Kind regards,
ETNA Webcare

w*****************@g******** 18-11-2022

Bevalt uitstekend, aanrader

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Ik heb sinds kort een Etna inductie kookplaat met knoppen
De knoppen zijn ideaal als je wat ouder bent of gewoon last van stijve handen en vingers hebt,
Ben een heel tevreden gebruiker.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Met knoppen , direct de juiste stand
  • Ideaal als je stijve handen of vingers hebt

Officiele reactie van Atag 21-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Wat fijn dat de knoppen zorgen voor nog meer gebruiksgemak bij deze inductiekookplaat.

Wij wensen u heel veel kookplezier!

t*******@z******* 09-05-2022

erg goed

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Het is even wennen maar het werkt zeer naar verwachting. en de draaiknoppen bediening is voor ons het ideale gemak om te bedienen. Goede aankoop geweest

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de kookplaat aan alle wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

r*************@g******** 06-03-2022

Omslag van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Reden voor aanschaf was uiteraard om minder gas te verbruiken en meer van onze zonnepanelen gebruik te maken. Vooral de knoppen op deze kookplaat zijn een positieve bijkomstigheid.

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft bij uw overstap van gas naar inductie koken en deze op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Gerard 13-11-2019

Uniek in eenvoudige bediening ETNA A362KZT !

Geschreven voor: ETNA A362KZT

Het bedieningsgemak voor met name ouderen mensen is subliem ! , gewone draaiknoppen zo gemakkelijk en toch een zeer moderne uitstraling .

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Warmt zeer snel op
  • Koelt ook weer netjes zeer snel af