De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG HI7271M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Hendrik de Vries 08-05-2021

Hele fijne kookplaat.

Geschreven voor: ATAG HI7271M

Hele fijne kookplaat. Ruimte voldoende op de plaat, 75breed is net fijner plaatsen dan 60cm breed. Veel automatische zaken zoals kookprogramma's en pan herkenning.
Ik had nooit gedacht die automatische programma's te gebruiken, maar ze zijn echt fijn. Kookt minder hard en met minder stoom, slow cook en warmhoud doen het perfect.

De plaat maakt wel wat geluid op vol vermogen en de pan herkenning hoor je ook wel, maar ik ben geen misofoon dus irriteer me er niet aan. Je hoort het overigens ook niet als de afzuigkap aan staat.
3e Atag apparaat in mijn huis tot nu toe, bevalt prima.

Pluspunten

• Inductie snelheid
  • Automatische programma's

Officiele reactie van Atag 10-05-2021

Beste heer De Vries,
Dank u wel voor deze mooie reviewscore. Fijn om te lezen u zo tevreden bent over de ruimte, de inductiesnelheid en de automatische programma's en dat u deze kookplaat aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ATAG

gebruiker 10-02-2017

Miskoop

Geschreven voor: ATAG HI7271M

Deze inductiekookplaat van ATAG heb ik gekozen omdat ik goede ervaring had met een vorig model. Erg veel spijt van. Je hoort constant een irritante tik als er een pan op wordt gezet (panherkenning). Dit kan uitgeschakeld worden, maar dan is de functie ook weg. De linkerpanunit staat veel te dicht op de bedieningstoetsen, waardoor deze warm worden en niet meer goed reageren op je vingers. De plaat was bovendien krom bij levering en na veel gedoe zou een nieuwe geleverd worden. Deze was helaas ook krom.
Kortom deze kookplaat is een afrader.

Minpunten

• irritant tikgeluid
  • verdeling panunits
  • bedieningstoetsen reageren niet goed