Siemens EX977LXC1E

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

GG 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige kookplaat

We hebben hem nog maar net maar het is geweldig eenvoudig en makkelijk te bedienen en het lijkt erop dat we er in toekomst veel gemak van gaan hebben

HenWil 11-07-2017

GEWELDIG, Wat een dijk van een kookplaat

Kunnen nu weer draadjesvlees braden. Het bedienen van de kookplaat is eigenlijk een makkie. Gewoon je gezond boerenverstand gebruiken.
Het is weer een genot om te koken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

AnitaPeek 26-04-2017

Te veel om op te noemen, nooit meer gas.

Nog lang niet alles uit kunnen proberen maar wat een fijne kookplaat.
1 pan of 6 pannen maakt allemaal niet uit. Deze inductiekookplaat kan het makkelijk aan. Groot arbeidsvlakj. makkelijk schoon te maken. Hele fijne bediening.

Jan Willem 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super fijne en makkelijke inductie kookplaat!!!

We hebben deze kookplaat nu een paar dagen in bezit en hij is weer beter als de oude die we in ons vorige huis hadden. Dat was ook een 90 cm grote plaat alleen nog niet met flexzones. We waren daar zo mee verwend, dat we bij het kiezen van de nieuwe apparatuur deze echt weer in onze keuken wilde hebben. De flexzones zijn ideaal, het voordeel is dat je pan ook niet precies op het rondje op de plaat hoeft te staan. En het verschuiven naar een andere zone gaat gemakkelijk.

Het is echt een heerlijke grote en ruime kookplaat! Wij hopen er nog vele jaren plezier van te mogen hebben.!!!

Pluspunten

• Simpel bediening
  • Strakke kookplaat (het ook wil ook wat ;-)
  • Ideaal die flex zones en dat al na een paar dagen

Kees 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

inductie kookplaat

Prima apparaat, erg gebruiksvriendelijk en simper te begrijpen. Snelheid en nauwkeurigheid om temperatuur te regelen is indrukwekkend.

Pluspunten

• snelheid
  • nauwkeurigheid
  • hygiene

Minpunten

• extra groepen aanleg

Alaa 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Strak en elegant

Strak en elegant ontwerp. Handig in bediening. Makkelijk schoon te maken. Super snel met opwarmen/koken. Touch screen is gaaf en reageert snel.

Pluspunten

• Strakke design
  • Makkelijk te reinigen
  • Snel
  • Grote pannen geen probleem

Minpunten

• Even wennen in het begin aan koken op inductie

Yoram 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Ruime kookplaat met goede prestaties

Zeer mooie kookplaat, met 3 eenvoudig te regelen flexzones. Bediening is intuïtief en de kookplaat presteert goed. Enige minpunt is het schoonmaken van de glasplaat: elke veeg of vlek blijft zichtbaar en deze zijn soms moeilijk weg te poetsen.

Pluspunten

• Afzonderlijk te regelen flexzones
  • Goede prestaties
  • Intuïtieve bediening
  • Mooie kookplaat om te zien

Minpunten

• Glasplaat moeilijk vlek- en veegvrij te krijgen

Machteld 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi groot

heerlijk met 5 pannen tegelijk kunnen koken. Ook het plaatsen van een braadslee gaat perfect. Overzichtelijke bediening.

Juci 06-09-2016

Supersnel en lekker!

Ik raad deze inductie aan omdat hij groot is, 60cm is niet handig met 3 pannen, laat staan 4. Hij is erg snel in het opwarmen maar ook afkoelen. Water kookt met een minuut door de bootsfunctie. Ook raad ik hem aan ook al kost het wat extra het is zeker geen overbodige luxe. Hij kras niet en is makkelijk schoon te houden.

Bert04 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig om mee te koken, hele mooie uitstraling

Heerlijk om mee te werken, handig, direct aan de slag. Verwarmd alleen de plek van de pan. Snel warm en ook weer afgekoeld. Mooie strakke uitstraling, goed schoon te houden. Kortom een kookgenot.

Pluspunten

• snel warm
  • handig
  • mooie uitstraling
  • goed schoon te houden
  • flex plekken

Minpunten

• nog niet

Zeer tevreden met Siemens inductiekookplaat 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Super ding

Geweldige inductiekookplaat. Reageert gelijk. Flexibele zone's werken zoals het zou moeten. Bediening is verder super eenvoudig. Menu's lijken op die van een smartphone.

Joke53 06-08-2016

Geweldig en zeer praktisch

In vergelijking met een standaard inductiekookplaat een klasse beter, reden flexibiliteit veel beter, zeer snelle opwarmtijd,

Kokje 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een fantastische kookplaat

Dit produkt van Siemens ziet er super strak uit en het is een genot om op te koken. Erg gemakkelijk is gebruik. De tekens op de kookplaat zijn duidelijk en wijs zich vanzelf hoe te gebruiken.