Bosch PVP775FC1E - Reviews

inbouw
Aansluitwaarde
Type/soort
kookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PVP775FC1E op Kieskeurig.nl.

Dries Schneider 10-12-2018

Lekker breed kookoppervlakte

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Voor ons was belangrijk het brede kookoppervlakte met toch de geringe inbouwafmeting. Zo is het mogelijk om deze kookplaat boven een 60 cm kastje te plaatsen.

Pluspunten

• Voldoende ruimte om pannen kunnen plaatsen.
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Je moet het systeem goed instellen

djkamminga 19-08-2018

Wat een verassing

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Robuust uiterlijk terwijl hij in dezelfde nismaat past van het oude standaard gas fornuis.
Dat betekend dat je dus met gemak vier pannen kwijt kunt. dezelfde ruimte van de bredere varianten.
top product!

koos 10-07-2018

wat een mooi kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

het werkt echt net zo snel als een gasstel
en is ook snel schoon te maken
gemakelijke bediening met tiptoets

Inductie1944 26-06-2018

Leesbaarheid erg slecht.

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Apparaat werkt prima, maar de standen en andere zaken die je zou moeten kunnen zien, zijn slecht te zien. Op de tast aan en uit zetten, temperatuur bepalen en tijd instellen is niet plezierig.

mieke56 13-05-2018

In één woord : top

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Het mooie design,de functionaliteit en het gebruiksgemak geeft een hoge kwaliteit. De inbouwmaten zijn kleiner dan de brede/hoge kookplaat zelf hetgeen de kookplaat nog mooier doet zijn op het aanrecht. De gebruikershandleiding is overzichtelijk en begrijpelijk.

Lisanne 09-12-2017

Zeer fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

De kookplaat is ruim en heeft veel functies. Wij hebben nog niet alles uitgeprobeerd maar tot nu toe zeer tevreden.
Wij hadden een keramische kookplaat, maar een inductie is aan te bevelen. Kookt een stuk prettiger. Als je bijv van stand 8 naar 2 gaat zie je de pan reageren. En heeft hij geen afkoeltijd nodig zoals bij onze vorige kookplaat.
Wij zijn nog wel erg voorzichtig met de glasplaat, deze is wel wat krasgevoelig, maar ik denk dat de meeste glasplaten dat wel hebben.

Monique 27-11-2017

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

De inductieplaat is zeer gebruiks vriendelijk. Het bereiden van maaltijden gaat sneller dan op gas. De inductieplaat is eenvoudig en snel schoon te maken. We hebben er oa. hachee op gemaakt wat op een lage stand uitstekend ging. Het laten sudderen ging zelfs beter dan op gas

Gericom 29-10-2017

Heel goede inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

De inductiekookplaat PVP775FC1E is groot (oppervlakte) 70 cm waardoor kookpannen er beter oppassen dan op een kleinere kookplaat. Het voordeel ten opzichte van een normale maat is dus de ruimte op de kookplaat en een groot voordeel is dat deze kookplaat gewoon in een normale opening van een aanrechtblad past.
Wat beter zou kunnen is de duidelijkheid (leesbaarheid)van het bedieningspaneel, verder een zeer goede kookplaat waar wij heel blij mee zijn, veel beter dan de oude gaskookplaat, minder brandgevaar en geen gas.(https://ci4.googleusercontent.com/proxy/W3cTA2X4wO6oBdqo3Spb2daBMnvP6xm9gKX71HN9mrEl7HmquXT9T4EoGMCFWod38cIhR9EyoiTOEH5sTTnFsA=s0-d-e1-ft#http://www.bosch-home.nl/assets/PVP775FC1E

Walter 05-10-2017

Supersnelle kookplaat!

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Koken met deze plaat is kinderspel. Water kookt binnen een minuut dankzij de boost functie. Bediening is fantastisch en reageert supersnel.

Pluspunten

• Net iets breder dan normaal.
  • Boost op elke kookzone

Minpunten

fakerkhof 12-10-2016

Prima inductieplaat!

Geschreven voor: Bosch PVP775FC1E

Wij zijn erg tevreden over de Bosch 70 cm inductieplaat. Handige bediening en mooi vlak in het aanrecht liggend. Zo te zien moeten we wel oppassen voor beschadiging van de glasplaat aan de voorzijde, want daar zit geen beschermende lijst.