Bosch PVP775FC1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lisanne 09-12-2017

Zeer fijne kookplaat

De kookplaat is ruim en heeft veel functies. Wij hebben nog niet alles uitgeprobeerd maar tot nu toe zeer tevreden.
Wij hadden een keramische kookplaat, maar een inductie is aan te bevelen. Kookt een stuk prettiger. Als je bijv van stand 8 naar 2 gaat zie je de pan reageren. En heeft hij geen afkoeltijd nodig zoals bij onze vorige kookplaat.
Wij zijn nog wel erg voorzichtig met de glasplaat, deze is wel wat krasgevoelig, maar ik denk dat de meeste glasplaten dat wel hebben.

Monique 27-11-2017

Gemak dient de mens

De inductieplaat is zeer gebruiks vriendelijk. Het bereiden van maaltijden gaat sneller dan op gas. De inductieplaat is eenvoudig en snel schoon te maken. We hebben er oa. hachee op gemaakt wat op een lage stand uitstekend ging. Het laten sudderen ging zelfs beter dan op gas

Gericom 29-10-2017

Heel goede inductiekookplaat

De inductiekookplaat PVP775FC1E is groot (oppervlakte) 70 cm waardoor kookpannen er beter oppassen dan op een kleinere kookplaat. Het voordeel ten opzichte van een normale maat is dus de ruimte op de kookplaat en een groot voordeel is dat deze kookplaat gewoon in een normale opening van een aanrechtblad past.
Wat beter zou kunnen is de duidelijkheid (leesbaarheid)van het bedieningspaneel, verder een zeer goede kookplaat waar wij heel blij mee zijn, veel beter dan de oude gaskookplaat, minder brandgevaar en geen gas.(https://ci4.googleusercontent.com/proxy/W3cTA2X4wO6oBdqo3Spb2daBMnvP6xm9gKX71HN9mrEl7HmquXT9T4EoGMCFWod38cIhR9EyoiTOEH5sTTnFsA=s0-d-e1-ft#http://www.bosch-home.nl/assets/PVP775FC1E

Walter 05-10-2017

Supersnelle kookplaat!

Koken met deze plaat is kinderspel. Water kookt binnen een minuut dankzij de boost functie. Bediening is fantastisch en reageert supersnel.

Pluspunten

• Net iets breder dan normaal.
  • Boost op elke kookzone

Minpunten

fakerkhof 12-10-2016

Prima inductieplaat!

Wij zijn erg tevreden over de Bosch 70 cm inductieplaat. Handige bediening en mooi vlak in het aanrecht liggend. Zo te zien moeten we wel oppassen voor beschadiging van de glasplaat aan de voorzijde, want daar zit geen beschermende lijst.