Siemens ED775FPC1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

A.M. 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar één keer gebruikt

Verrassend hoe snel de mooi uitziende kookplaat verhit. Ik dacht nog wel dat mijn oude Siemens het nog aardig deed..
Bediening even wennen vanwege de vele mogelijkheden (vergeleken met het vorige toestel. Ik denk een goeie koop!

Pluspunten

• snelheid
  • uiterlijk
  • degelijkheid

Minpunten

• nog niet ontdekt

rolf foesenek 09-11-2016 Product paar weken in bezit

meedenkende kookplaat

mooie afgewerkte kookplaat, gebruiksvriendelijk,super die braad automaat,
energie weergave, zeer zuinig en toch snel

Pluspunten

• braadautomaat
  • energie verbruik

Minpunten

• zou er een moeten verzinnen

bas 23-10-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke inductie kookplaat

Na vele jaren was de oude inductie kookplaat aan vervanging toe. Wederom voor een Siemens gekozen omdat deze er mooi uit ziet en vanwege het gebruiksgemak. Nu alleen een 70 ipv 60 cm breedte aangeschaft omdat in een groot gezin meerdere grote pannen tegelijk op het "vuur" staan. Besteld via Coolblue. TOP. Inmiddels koken we al weer een weekje op de nieuwe plaat, al helemaal aan gewend.

Pluspunten

• mooi
  • bediening

Janette 05-08-2016 Product maand in bezit

Koken is een feest

Met de inductiekookplaat van Siemens is koken een waar feest. Ook in deze nieuwe keuken is de keuze weer op een inductie kookplaat van Siemens gevallen en dat bevalt ook deze keer weer uitstekend. Het gemak en design nodigen uit tot het bereiden van heerlijke maaltijden.

Joyce 20-07-2016 Product maand in bezit

Geweldig apparaat

Dit is onze eerste inductieplaat en wij zijn hier super blij mee!! De plaat is meteen warm en de timerfunctie zorgt ervoor dat niets te lang opstaat.

Pim 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kookplaat

Zeer mooie kookplaat met een hele praktische zone voor grotere pannen of braadslede. Ik had eigenlijk een kookplaat met 4 zones gekozen, maar blij uiteindelijk deze te krijgen omdat de extra grote zone mij extra mogelijkheden biedt. Daarnaast vind ik de 70 cm ipv veel gekozen 60cm van grote toegevoegde waarde, dit maakt net het verschil tussen pannen die met elkaar vechten om ruimte en een ordelijke kookplaat. Ik heb eerder gewerkt met een Siemens kookplaat en kan de bediening dan ook zeer waarderen, deze is gewoon vanzelfsprekend, het is niet nodig om het boekje er op dit punt op na te slaan.