Siemens ED775FPC1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

cynthia 12-01-2017

mooie moderne kookplaat

ivm afwijkende inbouwmaat bij deze kookplaat uitgekomen.Super apparaat.
handig die superboost,binnen no time kookt het water.

Pluspunten

• 2 of 3 fasen aansluiting mogelijk
  • stekker meegeleverd
  • flexibele kitrand al aanwezig

Peter1218 08-12-2017

goed apparaat

mooi afgewerkte kookplaat. Past perfect in de steunen met duidelijke inbouw handleiding.
Moet wel wennen aan de bediening van de verschillende kookzones.
Booster werkt perfect.

TheoS 07-12-2017

Zeer tevreden!

Sinds een week in gebruik, de kookplaat bevalt uitstekend. Voorheen hadden we een keramische kookplaat, ook van Siemens, deze beviel ook goed, maar was aan vervanging toe. Nu overgestapt naar inductie, en dit is een geweldige ervaring. Even wennen met de bediening, maar dit heb je vrij snel door. Ik raad iedereen deze kookplaat aan.

Kweenie59 30-11-2017

Geweldige ervaring!

Kook er nu twee weken op en ben super tevreden. Het roerbakken gaat als een tierelier en óók sudderen gaat super goed! En dan het schoonmaken! Binnen een minuut klaar én glanzend... Wat een gemak! Ben er super tevreden mee en sta sinds jaaaaren weer met plezier te koken! Zéér goeie prijs kwaliteit verhouding!

MGom16 18-11-2017

Fijne inductiekookplaat, in een woord GEWELDIG !!

Nu 2 weken in gebruik. Wat een verschil met een keramische kookplaat.
Het is geweldig! Handige bediening, alles is heel snel aan de kook, er is volop ruimte op de kookplaat (ideaal voor grote pannen). En zeer gemakkelijk schoon te houden. Ben er heel blij mee en tevreden over !!

Dik voor Mekaar 14-11-2017

Uitstekende aankoop!

Afgelopen maand deze inductiekookplaat gekocht als vervanger van een gas-kookplaat. Was één van de weinige welke in het oude aanrecht gat paste. Ervaringen zijn prima: mooi strak uiterlijk, eenvoudige + intuïtieve bediening, vele handige functies (leer er steeds meer gebruiken), stil en snel. Hier hebben we geen spijt van! Klein minpuntje, toch nog wel beetje poetsen om de plaat geheel streeploos te reinigen).

Ad_te_L 05-09-2017

Fijne kookplaat

Positieve punten:
- Mooi design
- Extra breedte,70 cm in 60 cm kast, werkt net wat prettiger met grotere pannen
- Pannen snel warm en warmtebron snel uit door inductiefunctie
- Flexible dubbele unit maakt de kookplaat ook geschikt voor grote pannen

Verbeterpunten:
- Stekker meeleveren
- Bediening is wat onhandig

B Houben 22-01-2017

Kookplaat met veel extra's, zoals de braadsensor

Door gebruik te maken van de braadsensor hoef je niet constant op te letten of bv het vlees aanbrandt, echt super! De afmeting van 70 cm is ideaal voor een iets kleinere keuken, maar wel met het gemak van een grote kookplaat. Het koppelen van 2 kookzones geeft daarbij de mogelijkheid om ook bv een ovale pan te kunnen plaatsen.

Pluspunten

• braadsensor
  • afmeting
  • koppeling kookzones

Heleen 27-12-2016

71 CM brede inductiekookplaat voor kleine nismaat

Ik heb de plaat nu 1 week in gebruik. Hij is heel gemakkelijk in gebruik. Alles is super snel op temperatuur dank zij de powerboost. Omdat het net in de kerstperiode was heb ik hem uitgebreid uitgetest en ook de braadfunctie uitgeprobeerd. Dat ging fantastisch. De kookplaat is groter dan mijn oude kookplaat, er is nu veel meer ruimte voor de pannen. Omdat er geen metalen rand om de plaat zit vind ik hem er ook veel mooier uitzien. Kortom een fantastische kookplaat, die wel in de kleine niisuitsparing van mijn oude kookplaat paste.

Pluspunten

• Grote plaat
  • Makkelijke bediening
  • Werkt lekker snel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Flexibele zone

M.van Doorn 22-12-2016

Prachtige inductie kookplaat

Mooi design. Ten opzichte van de vorige inductieplaat van is deze veel handiger om te bedienen Timer op elke plaat. 70cm is net iets ruimer en heel prettig koken. Heel snel warm, kortom een toppertje!!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te bedienen

J.v.d.Brink 20-12-2016

grote plaat.geschikt voor grote pannen

geschikt voor grote pannen makkelijke bediening, timers op alle zones gekocht omdat hij in voorraad was, en vanwege een bekend merk

Pluspunten

• formaat
  • 4 timers

Ralph 18-12-2016

Prachtige inductieplaat met mogelijkheid voor braadslede

Mooie grote inductieplaat waarop braadslede past.
Overzichtelijke en handige bediening op het toestel
Kan op 2 phase aangesloten worden
Strak model met mooi facet geslepen rand aan voorzijde.
Super!

A.M. 13-11-2016

Nog maar één keer gebruikt

Verrassend hoe snel de mooi uitziende kookplaat verhit. Ik dacht nog wel dat mijn oude Siemens het nog aardig deed..
Bediening even wennen vanwege de vele mogelijkheden (vergeleken met het vorige toestel. Ik denk een goeie koop!

Pluspunten

• snelheid
  • uiterlijk
  • degelijkheid

Minpunten

• nog niet ontdekt

rolf foesenek 09-11-2016

meedenkende kookplaat

mooie afgewerkte kookplaat, gebruiksvriendelijk,super die braad automaat,
energie weergave, zeer zuinig en toch snel

Pluspunten

• braadautomaat
  • energie verbruik

Minpunten

• zou er een moeten verzinnen

bas 23-10-2016

Gebruiksvriendelijke inductie kookplaat

Na vele jaren was de oude inductie kookplaat aan vervanging toe. Wederom voor een Siemens gekozen omdat deze er mooi uit ziet en vanwege het gebruiksgemak. Nu alleen een 70 ipv 60 cm breedte aangeschaft omdat in een groot gezin meerdere grote pannen tegelijk op het "vuur" staan. Besteld via Coolblue. TOP. Inmiddels koken we al weer een weekje op de nieuwe plaat, al helemaal aan gewend.

Pluspunten

• mooi
  • bediening

Janette 05-08-2016
  • Product maand in bezit

Koken is een feest

Met de inductiekookplaat van Siemens is koken een waar feest. Ook in deze nieuwe keuken is de keuze weer op een inductie kookplaat van Siemens gevallen en dat bevalt ook deze keer weer uitstekend. Het gemak en design nodigen uit tot het bereiden van heerlijke maaltijden.

Joyce 20-07-2016
  • Product maand in bezit

Geweldig apparaat

Dit is onze eerste inductieplaat en wij zijn hier super blij mee!! De plaat is meteen warm en de timerfunctie zorgt ervoor dat niets te lang opstaat.

Pim 09-07-2016

Prima kookplaat

Zeer mooie kookplaat met een hele praktische zone voor grotere pannen of braadslede. Ik had eigenlijk een kookplaat met 4 zones gekozen, maar blij uiteindelijk deze te krijgen omdat de extra grote zone mij extra mogelijkheden biedt. Daarnaast vind ik de 70 cm ipv veel gekozen 60cm van grote toegevoegde waarde, dit maakt net het verschil tussen pannen die met elkaar vechten om ruimte en een ordelijke kookplaat. Ik heb eerder gewerkt met een Siemens kookplaat en kan de bediening dan ook zeer waarderen, deze is gewoon vanzelfsprekend, het is niet nodig om het boekje er op dit punt op na te slaan.