Bosch PVS775FC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PVS775FC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joppie 12-03-2017

Ruime, mooi oogende inductieplaat van Bosch

Geschreven voor: Bosch PVS775FC1E

Opnieuw gekozen voor een Bosch inductie kookplaat, omdat de vorige prima is bevallen. Bovendien past deze er zo weer in en krijgen we van Bosch 2 jr extra garantie.
De bediening van deze nieuwe plaat is nog eenvoudiger; lees sneller te bedienen en heeft extra functies zoals wrijfbeveiliging, braadsensor en energie weergave.
goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Het is een feest om op deze inductieplaat te koken!

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Voldoende ruimte voor 4 pannen

marcel 10-02-2017

helemaal top

Geschreven voor: Bosch PVS775FC1E

Dit is een geweldige toevoeging aan de keuken, het is super makkelijk in gebruik en ook heel goed schoon te houden, ik raad iedereen dit product aan.
Ik heb er ook een grillplaat bij, dit werkt allemaal erg goed en het vlees is erg lekker van de grill

Pluspunten

• overzichtelijk
  • makkelijk schoon te houden
  • mooi design

Dees1966 18-09-2016

Fijne indeling

Geschreven voor: Bosch PVS775FC1E

Mooie brede plaat, ruimte voor extra grote pannen tijdens het kokkerellen. Maakt geen geluid. (Mijn oude Siemens ging vaak herrie maken door ventilator)

Pluspunten

• Ruimte brede pannen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Veel mogelijkheden
  • Tijd instellen

Groot Geluid 29-08-2016

Ruim, Handig, Krachtig en precies!!

Geschreven voor: Bosch PVS775FC1E

Dit is onze tweede bosch inductie kookplaat. De vorige laten we met pijn in het hart achter in ons verkochte huis. Deze is gelukkig nog mooier en beter. De iets ruimere maat met de flexibele kookzone is zeer praktisch in gebruik. Het instellen van de zones met de juiste capaciteit gaat met 1 druk op de knop en is foolproof.
De bijgekochte grilplaat is geweldig. Nu zijn we er klaar voor: koken, bakken en grillen als nooit tevoren.

Pluspunten

• grote maat is fijn
  • flexibele zone
  • direct instellen handig
  • fijne afwerking