Siemens EH611BFB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH611BFB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Smith 29-03-2020

Zeer fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Zeer prettige inductie kookplaat, reageert erg snel en geeft ook goed aan of de plaat nog warm is. Tevens is het kinderslot erg prettig. Makkelijk schoon te houden. Genoeg ruimte voor een grote wokpan en extra pannen.

Pluspunten

• Groot
  • Veilig
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

Lau 25-01-2020

Prima apparaat.

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Prima apparaat, boost functie is heel erg handig.
Jammer dat je niet 1 pit makkelijk uit kunt zetten: Alle pitten uit, of lang ingedrukt houden tot ie helemaal naar 0 is gedraaid. De links boven pit is nog een beetje een onduidelijk in gebruik.

Pluspunten

• Boost functie is heel handig

Minpunten

• Kan niet 1 pit apart uitzetten met 1 knop.

BiBi 28-12-2016

Veel extra's en handige braadfunctir

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Een mooie, strakke inductiekookplaat.
Handige extra's zoals QuickStart, wat 50% sneller is en ook 50% energie zuiniger.
Per kookzone makkelijk in te stellen.
Linksboven een braadworst dmv extra brede kookzone. Hierop kun je een braadslede zetten, mits geschikt voor inductie. Makkelijk in gebruik en genoeg functies.

Pluspunten

• Quickstart
  • Nooit overkokende pannen
  • Braadfunctie
  • Makkelijk schoon te maken

H.J. van Haastregt 20-08-2016

Eenvoudige montage, goede gebruiksaanwijzing.

Geschreven voor: Siemens EH611BFB1E

Fijn, eenvoudig, veilig en gebruiksvriendelijk kookapparaat. Behoorlijke kookzones. Makkelijk schoon te maken. Daar kwam bij dat de levering zeer snel en volgens afspraak is uitgevoerd. De binnendienst van BSH heeft via e-mail schakelschema voor ons opgesteld en stond paraat om eventueel telefonisch bij te springen. In een woord: topservice.

Pluspunten

• booth
  • snel op temp.