De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX275FXB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Kookgek 05-04-2017

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens EX275FXB1E

Voordat ik met inductie had gewerkt was ik er sceptisch over, inmiddels zou ik niets liever willen. Het wordt snel warm/heet, is makkelijk schoon te maken en met de timer die het kookveld uitzet heb je een toegevoegde waarde. Deze Siemens is mijn tweede inductieplaat en heb ik gekozen omdat de zones in de breedte geplaatst zijn zodat je pannen naast elkaar staan en je overal makkelijk bij kunt. Het gebruik is zo intuitief dat ik de gebruiksaanwijzing niet heb hoeven raadplegen. Mocht je een grote braadslede willen verwarmen kun je de zones aan elkaar schakelen zodat er een grote zone ontstaat. Het clean wipe systeem werkt ook goed. Bij mijn vorige plaat schakelde hij direct uit zodra een pan overkookte. Beveiliging is natuurlijk prima, maar hier krijg je eerst een signaal voordat hij uitschakeld en heb je even de tijd om de plaat schoon te vegen.

Pluspunten

• intuitief
  • wipeguard

Chris 11-12-2016

Ideaal om goed te kokkerellen.

Geschreven voor: Siemens EX275FXB1E

Het ontwerp, zodat alle pannen naast elkaar kunnen staan, is goed doordacht. Je hoeft niet over een pan heen te gaan hangen om in de achterste te kunnen kijken of roeren. Alle pannen op een rij maakt het overzichtelijk en heerlijk rustig. Het is nu dus ook mogelijk om met zijn tweeën tegelijk achter de pannen te staan, want je zit elkaar niet in de weg. Topproduct.

Pluspunten

• Alle pannen naast elkaar.
  • Verschillende zones.

Minpunten

• Nog geen gevonden

Ron en Louisa 10-08-2016

Geweldige kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EX275FXB1E

Kookplaat inmiddels ruim 2 maanden in gebruik, koken gaat geweldig, fijne (tiptoets) bediening en reageert (net zoals bij gas) direct op een gewijzigde instelling! Ziet er ook geweldig mooi en strak uit, en niet te vergeten, zeer eenvoudig en snel schoon te maken.

Pluspunten

• Mooie/ strakke vormgeving
  • Fijne bediening
  • Snel schoon te maken

Minpunten