De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX375FXB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s********@y******** 19-10-2021

Goed keuken plaat

Geschreven voor: Siemens EX375FXB1E

Good quality product with booster function! Multi-function of cooking method could be applied!

Pluspunten

• quick cook

Minpunten

• difficult to clean the glass panel

Tevreden klant 30-06-2018

Handig formaat, zelf met koekenpan en kookpan

Geschreven voor: Siemens EX375FXB1E

Naast onze wokbrander wilde we we ook inductie. En deze oplossing samen met een stoomoven maakt onze keuken compleet

Pluspunten

• Klein maar grootgenoeg
  • Snel heet en koud

Minpunten

• Bromt een beetje bij hoge temperatuur

sander 02-03-2017

comfortabel en gemakkelijk koken

Geschreven voor: Siemens EX375FXB1E

De prijs/kwaliteit verhouding: erg goed. Vergeleken met concurrerende merken is deze domino zeer goed betaalbaar en van alle gemakken voorzien.

Gebruikscomfort: de kookplaat heeft alles wat je nodig hebt in je keuken. Het element is samen te voegen tot 1 grote of te splitsen in twee kleine. Voor alle soorten pannen en gerechten is er plaats. Daarnaast kookt het water binnen 1 a 2 minuten met de turbo functie.

Intuïtief en gebruikersgemak: de touch bediening werkt vanzelfsprekend. Meerdere mogelijkheden om met stopwatch te werken en snelle reactietijd bij het instellen van het vermogen.

Het design is strak en daardoor super gemakkelijk in dagelijks onderhoud en schoonmaakbaarheid. Een doekje er overheen na het koken en het element is weer schoon.

Al met al een van de beste aankopen in onze keuken. Wij hebben de domino inductie gecombineerd met een domino wokbrander en nog een domino inductie. Zo is er ruimte voor maar liefst 5 pannen of een combinatie met grill- of teppanyaki plaat.

Pluspunten

• schoonmaakbaarheid
  • intuïtief systeem
  • boost functie
  • strak design
  • groot formaat elementen

Monique 13-07-2016

Ideale kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX375FXB1E

Naast de schitterende vormgeving is het een ideale kookplaat welke eenvoudig als geheel te gebruiken is voor een grote pan/braadslee of meerdere kleine pannetjes. We zijn er blij mee.