Siemens EI645CFB1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EI645CFB1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Martin 29-11-2017

Koken met plezier

Geschreven voor: Siemens EI645CFB1E

Dit is onze derde keuken met een Siemens inductie kookplaat.
Bij de eerste keuken hadden we ook een combinatie oven/kookplaat, waarbij de zone-bediening op
de oven zit.(draaiknopen)
Bij tweede keuken hadden we een inductie kookplaat met printtoetsen op de plaat.
Nadeel hiervan vind ik dat de toetsen gevoelig zijn, en ook reageren op een vochtige doek en metaal.
Deze nieuwe kookplaat is weer een combi, met draaiknopen op de oven.
Super kookplaat met alle zone's boostfucties.
Sneller koken kan niet.

Pluspunten

• super snel
  • makkelijk te bedienen

Ans van der Ven 10-08-2017

Mooi afgewerkt produkt, werkt makkelijk en supersnel.

Geschreven voor: Siemens EI645CFB1E

Het apparaat is mooi afgewerkt, werkt simpel en doet wat het moet doen. Of het nu om super snel opwarmen gaat of langzaam sudderen het gaat zoals je wilt. Het apparaat is de aanschafprijs dik waard.

Pluspunten

• werkt simpel
  • ziet er zeer mooi uit

Minpunten

• geen

JN 06-01-2017

Super

Geschreven voor: Siemens EI645CFB1E

Na diverse Siemens keukenapparatuur in bezit, ook gekozen voor deze inductie kookplaat. Mooie strakke plaat met RvS randen die we hebben in combinatie met de multifunctie oven type HE33GB550. Beiden zijn prima in gebruik en echt een aanrader