Inventum VKC6010WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Inventum VKC6010WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dina Jansen 23-01-2019

Aan te raden kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKC6010WIT

Het is een hele goede plaat. Geen opstaande randen ook niet bij de knoppen en aan de zijkanten, waardoor deze enorm makkelijk schoon te maken is. Het is een degelijk toestel, omdat het niet al te licht is en daardoor op de plaats blijft staan waar je het neerzet. Het is ook degelijk omdat het wat hoger is dan andere kookplaten. Ik vind het een zeer mooie constructie. Makkelijk in gebruik. Zeer geschikt voor kleine en grote pannen. Het is een ruimtelijke plaat, waardoor de pannen elkaar niet raken als je kookt. De service van Inventum is enorm goed. Dat heb ik al ondervonden. En een lange garantie. Ja ik vind het een perfecte plaat. Prijs en kwaliteit horen bij elkaar.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • degelijke constructie
  • sneel heet
  • mooie plaat

Minpunten

• geen