Smeg SI5952B - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Narjes 28-07-2017 Product paar maanden in bezit

zeer teleurstellend aankoop

Nu al een paar maanden ingebruik, maar helemaal niet tevreden. Geeft een zoemend en lastig lawaai bij het opzetten van een kookpot. Had dit gemeld, maar de klantendienst gaven aan dat het lag aan mijn kookpotten en niet aan de koopplaat zelf, heb dan letterlijk 16 soorten kookpotten uitgeprobeerd van verschillende merken en verschillende materiaal en bodem dikte van vrienden en familie, maar gezoem bijft hetzelfde. ondanks het hoog vermogen, warmt het niet snel op, men kan geen 3 kookzones tegelijkertijd op het hoogste stand laten werken dan gaan 1 van de kookzones automatisch omlaag naar stand 4, de power functie werkt niet zoals verwacht en kan men de power functies niet bij 2 kookzones tegelijkkertijd gebruiken. Dit is echt een zwaar achteruitgang en teleurstelling te vergelijken met onze vorige Siemens inductie kookplaat. zo snel werkend en zonder enig lawaai met dezelfde kookpotten, heb enorm spijt van mijn aankoop, NIET aan te voor een SMEG kookplaat.

Minpunten

• lawaai
  • warmt niet snel op
  • geen 2 power functies tegelijkertijd gebruiken
  • geen 3 kookzones op hoogste stand gebruiken