ATAG HG9572MDA - Reviews

Plaatsing
inbouw
Pandragers
Gietijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de ATAG HG9572MDA op Kieskeurig.nl.

RT69 21-11-2018

Fijn om te koken

Geschreven voor: ATAG HG9572MDA

Ik heb begin dit jaar voor deze kookplaat gekozen, omdat ie lekker ruim is en een goede review had mbt de wokbrander. Wat betreft koken heeft deze kookplaat me zeker niet teleurgesteld. Het koken met deze gaskookplaat is echt een feestje. Vooral met de wok.
Maar er zijn wel wat kanttekeningen mbt onderhoud:
De plaat wordt snel vies (wordt ie natuurlijk me andere kookplaat ook, maar op deze is dus alles te zien). Aan de andere kant mss fijn, want dat is wel zeker zo hygiënisch. Het enige waar ik niet blij mee ben zijn de pitten zelf. Deze verkleuren al na een paar keer koken, en nu na bijna een jaar echt lelijk geworden. Dat is heel jammer.

Pluspunten

• Ruim plaats om alle 5 pitten te gebruiken
  • Snel alles aan de kook, snel boter bruin
  • Timer

Minpunten

• Plaat zelf 'moeilijk' schoonmaken
  • Pits zijn niet meer mooi te krijgen

Officiele reactie van Atag 22-11-2018

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de pitten zo snel verkleuren. Zou u uw gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com dan ga ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. Webcareteam ATAG Groet Priscilla