De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG HG9572MDA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boerrigter 19-08-2019

Goede gasplaat

Geschreven voor: ATAG HG9572MDA

Robuuste plaat. Door de matte uitvoering is niet elk vlekje goed te zien. Veel capaciteit op de kookpitten zijn een zegen om op te koken. Snel en vakkundig geinstalleerd door de Expert monteur.

• Robuust

Minpunten

• Niet goedkoop

Officiele reactie van Atag 20-08-2019

Beste heer/mevrouw Boerrigter,

Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de gaskookplaat.
Wij wensen u heel veel kookplezier!

Groet Femke
Webcareteam ATAG

Den Hartog 20-06-2019

Prima keuze

Geschreven voor: ATAG HG9572MDA

Hebben de ATAG kookplaat sinds eind februari in gebruik. Aangeschaft op grond van het mooie uiterlijk in combinatie met goede reviews.
Glasplaat is makkelijk schoon te maken door glad ontwerp. Wel verkleuren de branders snel, wat afbreuk doet aan het mooie en strakke uiterlijk. Dat is jammer.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• branders verkleuren snel

Officiele reactie van Atag 21-06-2019

Beste Den Hartog, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de branders snel verkleuren. Graag ontvangen wij je naw gegevens via webcare@atagbenelux.com om mee te kijken. Groet Priscilla Webcareteam ATAG.

RT69 21-11-2018

Fijn om te koken

Geschreven voor: ATAG HG9572MDA

Ik heb begin dit jaar voor deze kookplaat gekozen, omdat ie lekker ruim is en een goede review had mbt de wokbrander. Wat betreft koken heeft deze kookplaat me zeker niet teleurgesteld. Het koken met deze gaskookplaat is echt een feestje. Vooral met de wok.
Maar er zijn wel wat kanttekeningen mbt onderhoud:
De plaat wordt snel vies (wordt ie natuurlijk me andere kookplaat ook, maar op deze is dus alles te zien). Aan de andere kant mss fijn, want dat is wel zeker zo hygiënisch. Het enige waar ik niet blij mee ben zijn de pitten zelf. Deze verkleuren al na een paar keer koken, en nu na bijna een jaar echt lelijk geworden. Dat is heel jammer.

• Ruim plaats om alle 5 pitten te gebruiken
  • Snel alles aan de kook, snel boter bruin
  • Timer

Minpunten

• Plaat zelf 'moeilijk' schoonmaken
  • Pits zijn niet meer mooi te krijgen

Officiele reactie van Atag 22-11-2018

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de pitten zo snel verkleuren. Zou u uw gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com dan ga ik kijken of ik iets voor u kan betekenen. Webcareteam ATAG Groet Priscilla