Zanussi ZEL6640FBA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZEL6640FBA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ynske 23-02-2019

Geen lange levensduur

Geschreven voor: Zanussi ZEL6640FBA

Helaas, na 4 jaar, komt tijdens het koken een brandlucht. Wat naar gesmolten plastic ruikt.
Ook vinden wij de ruimte van het kookvlak te klein. De pan raakt al snel de touchtoetsen, waardoor alles uitspringt. Na 4 jaar niet meer krasvrij.
Wij raden aan om een grotere kookvlak te nemen. Wij hebben nu 70cm, met zelfde nismaat. Ideaal!

Minpunten

• Kleine kookvlakken
  • Niet krasbestendig

Fam. de Jong 24-04-2017

Gebruiksvriendelijk en snelle verhitting

Geschreven voor: Zanussi ZEL6640FBA

Wij waren op zoek naar een inductieplaat die gebruiksvriendelijk was en betrouwbaar. En natuurlijk was een snelle verhitting van producten ook wel gewenst.
Al onze vorige inductieplaten sneuvelden al na 2 of 3 jaar. Deze lijkt minder gevoelig voor allerlei omstandigheden zoals overkokend water. Voldoet ruim aan alle genoemde verwachtingen. Is wat ons betreft een echte aanrader. Doet gewoon waar hij voor bedoeld is.

Pluspunten

• Minder kwetsbaar
  • Eenvoudige bediening

Fam. de Jong 03-01-2017

Eenvoudig en functioneel

Geschreven voor: Zanussi ZEL6640FBA

Deze inductiekookplaat is zeer eenvoudig te plaatsen en werkt prima. De bediening is eenvoudig en verhit snel uw eten en/of drinken. Prima product tegen een lage prijs.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Eenvoudig te plaatsen
  • lage kosten