Whirlpool ACM 938/NE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ACM 938/NE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Snel koken

Geschreven voor: Whirlpool ACM 938/NE

Ik heb sinds 1 1/2 week een Whirlpool ACM 938/NE gekocht. Het bevalt mijn uitstekend en de maaltijden zijn snel bereid. Het enige nadeel is, dat op de Booster gedeelte een doffe plek is ontstaan. Monteur is geweest, maar zei, dat het door het condens van de pan is ontstaan. Hij kon niets voor ons betekenen. Jammer van Whirlpool. Slechte service van de Whirlpool monteur.

Pluspunten

• snel koken

Minpunten

• een doffe plek op booster gedeelte

J.van Dalm 24-04-2020

Ik heb zitten googlen en iemand kwam met het advies om tandpasta te gebruiken. Tandpasta op een doekje doen en op de doffe plek poetsen. Daarna met een vochtige doek afnemen en droog wrijven. En de doffe plek is weg.
Advies voor Whirlpool; probeer doffe plekken met tandpasta te verwijderen.

Jose 10-07-2019

Afrader

Geschreven voor: Whirlpool ACM 938/NE

We hebben deze aangeschaft op aanraden van de keukenleverancier. Hij ziet er mooi uit qua design en heeft een flexzone. Als je je pannen eraf haalt tijdens het koken gaat hij netjes in de uitschakelstand. Echter helaas ziet hij vaak mijn pannen niet op de zone als ik ze met warm water vul. Ook heeft 1 zone bij ons het vanaf het begin af aan geluid gemaakt. Dit is heeft volgens Whirlpool te maken met mijn pannen. Hoewel ik inmiddels al 3 verschillende soorten pannen heb, blijft het geluid (het lijkt wel of we krekels hebben). Ook wil hij vaak bij ons in storing schieten als wij hebben gekookt en hem dan uitschakelen. ALs we dan toch besluiten om iets op te warmen, dan schiet hij dus in storing. Dan moeten we eerst helemaal wachten tot de plaat is afgekoeld voordat we hem weer aan kunnen zetten

Pluspunten

• flexzone

Minpunten

• service
  • ziet slecht je pannen op de zone
  • geluid
  • storingsgevoelig

Marion 30-05-2019

Afrader

Geschreven voor: Whirlpool ACM 938/NE

Ben niet tevreden. De speciale pannen voor inductie werken niet op alle branders. Soms doet ie het wel, soms niet. Of een brander doet het, je pakt de pan er even af om iets door te roeren oid, zet de pan terug en dan wil ie ineens geen contact meer maken met dezelfde pan. Of een brander vliegt ineens in een C melding, met aanduidingen die daarna van het ene naar het andere cijfer verspringt. Soms gaat de plaat ineens helemaal uit terwijl de brander vlak daarvoor nog aan was en er een pan op stond. Als ik te veel voorover buig en per abuis met mijn kleding op de tiptoetsen kom gaat de plaat gelijk uit. Maar als ik een zone wil aanzetten moet mijn vinger precies zó op de toets, want anders reageert ie niet. Heb vreselijk veel spijt van deze plaat; ik erger me nu al 3 jaar. De plaat voldoet geheel niet aan mijn verwachtingen. De handleiding biedt ook geen soelaas.

J.van Dalm 24-04-2020

Heb je toevallig ook op de booster plek een grijze plek?

van Hamburg 12-08-2018

Lekker snel en makkelijk koken

Geschreven voor: Whirlpool ACM 938/NE

Ik vind het product geweldig en werkt soepel. Ik heb voor dit product gekozen omdat ik geen gas meer wil gebruiken en ook omdat het gas er in de toekomst uitgaat .
Er zit een goede beschrijving bij. We zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Kookt snel
  • Geen gemors meer van water tijdens het koken
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Goed opletten hoe je de pannen neer zet
  • Je ziet niet goed waar ze moeten staan

Fa.Steen 30-01-2018

Snelle opwarming

Geschreven voor: Whirlpool ACM 938/NE

De inductiekookplaat van Whirlpool werkt snel, gerechten zijn veel sneller opgewarmd dan bij oude (keramische) kookplaat. Met flexzone, dus groot paneel om te koken en met bijv een warmhoudfunctie en sudderplaatje. Jammer dat bij zo'n kookplaat zo'n slechte gebruiksaanwijzing zit. De informatie over de toetsenblokkering klopt niet, de tekst over het activeren en deactiveren van het geluidssignaal is erg onduidelijk. Weinig info op internet te vinden.

Pluspunten

• Snelle opwarming
  • Flexicook

Minpunten

• Slechte gebruiksaanwijzing