De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGV358WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jansen 17-04-2024

Fijne gaskookplaat!

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Ons vorige gasstel voldeed niet meer. Ergens lekte hij en hij was al tweedehands toen we hem 15 jaar geleden kregen. Deze nieuwe Etna is tof, omdat hij dezelfde afmetingen heeft en dus op onze vaatwasser past. Hij heeft een automatische ontsteking, dus geen gedoe meer met aanstekers. Heerlijk ding. Ik vind alleen de kleur van de deksel (melkwit) niet zo mooi. Daarom een 8 en geen 10.

Pluspunten

• Los te plaatsen
  • Met ontsteking

Minpunten

• De kleur van de deksel

j********@g******** 16-02-2024
Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

zeer gebruiksvriendelijk goede prijs,mooi uiterlijk,voldoet aan al onze wensen,een echte aanrader.
webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat deze gaskookplaat aan al jullie wensen voldoet!

We willen jullie bedanken voor dit mooie compliment en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Suzan

j********@g******** 09-02-2024

een echte aanrader

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

uitstekende gaskookplaat,voldoet aan alle eisen,vakkundig door verkoper geinstalleerd en goede uitleg gekregen over bediening.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik

webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe gaskookplaat van ETNA 🤩
Ook over de service van jouw verkopende partij ben jij erg te spreken!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Suzan

t*********@z******* 18-02-2023

goed kooktoestel

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

prima kwaliteit. ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Een ding zou aangepast kunnen worden;
de gasknoppen zijn geheel wit. Het zou bijzonder praktisch zijn als er niet alleen op het kooktoestel een zwarte stip op de
uit stand staat maar ook op de witte knoppen.
zodat in een oogopslag te zien is of het gas uit is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit is uitstekend

Minpunten

• aanduiding op de knoppen moeilijk te zien

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de gaskookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

t**********@g******** 27-04-2022

Mooi toestel en werkt goed, ik beveel hem zeker aan

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Daar we al twee kookstellen van een ander merk hadden die beide hetzelfde probleem vertoonden en net buiten de garantie, hebben we voor deze Etna gekozen. Ziet er mooi uit. Knoppen aan de zijkant wat erg wennen is, hadden altijd de knoppen aan de voorkant. Leuke prijs en nog een 5 jaar garantie als je hem registreert. Dat gaf ook de doorslag om deze te kopen. Ben er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Branders gaan vlug aan
  • Ziet er mooi uit
  • Makkelijk schoonhouden

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Wij zijn blij dat u voor ETNA gekozen heeft.
Wij hopen dat u met dit toestel meer geluk zal hebben, wij bieden natuurlijk 5 jaar garantie op de kookplaat, maar hopen dat u deze niet nodig zal hebben!

Wij wensen u heel veel kookplezier.

Ellen
Webcareteam ETNA

o************@h********* 28-01-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Kan je dit gasstel de Etna kgv558wrvsae ook om bouwen naar propaangas en kan ik zo setje bij jullie kopen ik hoor het alvast bedankt

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Deze gaskookplaat is om te bouwen voor propaangas. De ombouwset hiervoor kunt u via een dealer aanschaffen. Via onze website kunt u kijken welke dealer bij u in de buurt zit.

Marijke Webcareteam ETNA

o********@p************* 21-09-2021

Beste kookplaat die ik tot nu toe heb gekocht.

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Het product oogt er netjes en overzichtelijk uit. Draaiknoppen met goed respons. Gemakkelijk te installeren en hele snelle bezorging. Aanrader!

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • weinig onderhoud
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 22-09-2021

Beste heer/mevrouw,
​Dank u wel dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven en deze kookplaat iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Jaap 13-04-2021

Vertrouwd merk

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mijn vorige Etna gaskookplaat heb ik 8 jaar gehad, 1 brander deed het niet meer. Etna is een vertrouwd merk dus na mijn vorige Etna werd het dit keer weer een Etna. Enige minpuntje is de afdekplaat, één kant sluit niet aan op de kookplaat.

Pluspunten

• kookt goed
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• afdekplaat scheef

Officiele reactie van Atag 15-04-2021

Beste Jaap. Bedankt voor je mooie reviewscore. Fijn dat deze gaskookplaat zo goed bevalt maar het is inderdaad jammer als de afdekplaat niet mooi aansluit. Zou je zo vriendelijk willen zijn je gegevens en eventueel een foto en factuurdatum te mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan gaan we voor je kijken naar een oplossen.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Trudie 15-12-2020

Sudderpit veel te groot

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mooi apparaat, makkelijk in onderhoud.
De sudderpit gaat echter veel te hard, zelfs met een extra sudderplaatje. Het kookt ipv sudderen.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Trudie,

Bedankt voor je review maar wat vervelend dat de sudderbrander te hard gaat ondanks een sudderplaatje. Graag willen we even contact hierover. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

MARIA 10-10-2020

Kooktoestel op gas

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Dit gasstel ziet er strak uit, prachtige uitstraling!
En niets te duur, als je bedenkt dat we met een aantal jaren toch allemaal van t gas gaan !
Ik ben er heel content mee.

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Maria,

Bedankt voor het plaatsen van deze korte, maar zeer positieve review. Goed te lezen dat je zo enthousiast bent over onze gaskookplaat. We wensen je nog heel veel jaren kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

H.L. Smetsers 12-10-2019

Een pronkstuk in de keuken

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Zoals wij al ruim 50 jaar ETNA kook toestellen gebruiken hebben we alweer gekozen voor een ETNA gas kookplaat.
De ETNA kookplaat hebben we gekozen vanwege de betrouwbaarheid, gemakkelijke bediening en gemakkelijk schoon te houden. Wat zeker ook belangrijk is de uitstraling van de kookplaat in de keuken. Belangrijk is de veiligheid van de uitschakeling gastoevoer bij doven van de vlam.

Pluspunten

• bediening
  • veiligheid
  • uitstraling
  • eenvoudig te instaleren
  • Gebruik al meer als 50 jaar ETNA producten

Officiele reactie van Atag 14-10-2019

Geachte heer/mevrouw Smetsers,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat u zo enorm tevreden bent. Wij wensen u veel kook-plezier met deze kookplaat van ETNA.
Webcare Team ETNA