Siemens ER926SS70N

pandragers
Gietijzer
Pelgrim GK465RVSA

Jack 24-07-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne gaskookplaat, krachtige gaspitten en veel ruimte voor de pannen. Op de zwarte keramische plaat zie je natuurlijk alle vlekjes, maar laat zich goed reinigen met een keramische gasplaatreiniger en een zeem om het streeploos te krijgen. je moet nu wel elke keer na het koken poetsen, maar het zij zo. over duurzaamheid is nog niets te vertellen omdat ik hem pas een maand in gebruik heb. Lastig is wel dat je door de gasaansluiting (alleen rechts) een interferentie krijgt bij het naastgelegen (ladenkastje). bij een gewone kast zal er niks aan de hand zijn, maar bij een ladekast gaat er een stuk uit de lade of een kleinere lade. scheelt maar een paar cm maar toch jammer.

Mesut 25-12-2016 Product paar weken in bezit

Praktische kookplaat

We hebben bewust voor een 90cm plaat gekozen om lekker ruimte te hebben tijdens het koken. En een glasplaat vonden we makkelijk om schoon te houden. Daarnaast vinden we het een strakke design met de zwarte en rvs kleuren. Wij hebben deze bij de keuken als inbouw gekocht. Het heeft onze verwachting overtroffen. Lekker ruim koken en een strak design. Nadeel is dat er vlekjes overblijven na schoonmaak die wij nog niet weg hebben kunnen krijgen. Komende tijd gaan we dus hier nog op zoek hoe deze vlekjes weg gaan.

Pluspunten

• Groot
  • Strak
  • Schoonmaak
  • Snel koken

Minpunten

• Vlekjes op glas
  • Krasjes op roosters door pannen.

Maureen 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede ontsteking en veel power.

Erg fijne kook plaat, snelle ontsteking en genoeg ruimte om pannen te plaatsen, wok brander heeft genoeg power om ook echt te wokken! Als ik er wat negatiefs over zou moeten zeggen is het dat de plaat van glas is, maakt iets minder makkelijk schoon, maar daar in tegen geeft het wel een stoere uitstraling!

Sander 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sjieke gaskookplaat

Ziet er fantastisch uit, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden doordat je de pannenhouders er makkelijk van af kan halen. Aanrader!

• Sterke branders

PvR 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

Wat een vuur!

Prachtige gaskookplaat. Werkt voortreffelijk. Even wennen met de hoeveelheid warmte die vrijkomt, maar dat is echt top. Wordt ook makkelijk schoon.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Werking

Minpunten

• Grote pit achter.

LdB 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Fraaie kookplaat

Ondanks dat we het product nog maar kort gebruiken bevalt deze goed. Veel ruimte op de plaat in tegenstelling tot onze vorige kookplaat. Wokbrander nog niet daarvoor gebruikt, maar lijkt erg krachtig. Glasplaat vergt wel enige aandacht om schoon te maken en te houden, niet alleen vetstrepen, maar ook stof is hierop goed zichtbaar. Verder zijn alle onderdelen nogal robuust, is even wennen in gebruik.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• vuil en stof goed te zien

Ton 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekende gaskookplaat. Stabiele onderzetters. Pannen goed te verschuiven. Makkelijk schoon te maken. Groot vermogen van grote brander. Bij grote bakpannen loopt de temperatuur bij de regelknoppen wel wat hoog op.

Patrick 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een 'heerlijke' kookplaat. Ruim opgezet, strak vormgegeven en makkelijk schoon te houden! De grote wokbrander is onmisbaar voor een thuiskok.

looren 27-06-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne kookplaat; de 6kw wokbrander is een echte aanrader. Gebruiksgemak is alleen minder, het is zeer lastig de kookplaat/glasplaat goed schoon te krijgen en houden.