Siemens ER926SS70N - Reviews

Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ER926SS70N op Kieskeurig.nl.

Jack 24-07-2015
  • Product maand in bezit

Zeer fijne gaskookplaat, krachtige gaspitten en veel ruimte voor de pannen. Op de zwarte keramische plaat zie je natuurlijk alle vlekjes, maar laat zich goed reinigen met een keramische gasplaatreiniger en een zeem om het streeploos te krijgen. je moet nu wel elke keer na het koken poetsen, maar het zij zo. over duurzaamheid is nog niets te vertellen omdat ik hem pas een maand in gebruik heb. Lastig is wel dat je door de gasaansluiting (alleen rechts) een interferentie krijgt bij het naastgelegen (ladenkastje). bij een gewone kast zal er niks aan de hand zijn, maar bij een ladekast gaat er een stuk uit de lade of een kleinere lade. scheelt maar een paar cm maar toch jammer.

Gijs de Jong 25-01-2017

Prachtige kookplaat, glas van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Erg mooie kookplaat, makkelijk in schoonmaak in gebruik. Digitale weergave van de stand is erg fijn. De wokbrander is erg prettig, alleen had ik de grote gas pit van de normale pitten liever aan de voorkant hebben staan.
Glasplaat is heel bros, bij eerste keer afnemen met een microvezeldoekje is een hoekje afgebrokkeld, wat elke keer met schoonmaken resulteert in stukjes die verder afbrokkelen. Hierdoor raad ik deze gas-op-glas kookplaat aan te schaffen.

Caar M 21-01-2017

Brede kookplaat, genoeg pitten

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Brede fijne kookplaat. De grootste pit is fantastisch in te stellen zowel het hardste als heel erg zacht. Prachtig suddervlees op te maken. Waanzinnig!

Pluspunten

• Groot
  • 5 pits

Minpunten

• lastig schoonmaken

Mesut 25-12-2016

Praktische kookplaat

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

We hebben bewust voor een 90cm plaat gekozen om lekker ruimte te hebben tijdens het koken. En een glasplaat vonden we makkelijk om schoon te houden. Daarnaast vinden we het een strakke design met de zwarte en rvs kleuren. Wij hebben deze bij de keuken als inbouw gekocht. Het heeft onze verwachting overtroffen. Lekker ruim koken en een strak design. Nadeel is dat er vlekjes overblijven na schoonmaak die wij nog niet weg hebben kunnen krijgen. Komende tijd gaan we dus hier nog op zoek hoe deze vlekjes weg gaan.

Pluspunten

• Groot
  • Strak
  • Schoonmaak
  • Snel koken

Minpunten

• Vlekjes op glas
  • Krasjes op roosters door pannen.

Maureen 12-12-2016

Goede ontsteking en veel power.

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Erg fijne kook plaat, snelle ontsteking en genoeg ruimte om pannen te plaatsen, wok brander heeft genoeg power om ook echt te wokken! Als ik er wat negatiefs over zou moeten zeggen is het dat de plaat van glas is, maakt iets minder makkelijk schoon, maar daar in tegen geeft het wel een stoere uitstraling!

Sander 16-11-2016

Sjieke gaskookplaat

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Ziet er fantastisch uit, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden doordat je de pannenhouders er makkelijk van af kan halen. Aanrader!

• Sterke branders

PvR 04-09-2016

Wat een vuur!

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Prachtige gaskookplaat. Werkt voortreffelijk. Even wennen met de hoeveelheid warmte die vrijkomt, maar dat is echt top. Wordt ook makkelijk schoon.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Werking

Minpunten

• Grote pit achter.

LdB 19-08-2016

Fraaie kookplaat

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Ondanks dat we het product nog maar kort gebruiken bevalt deze goed. Veel ruimte op de plaat in tegenstelling tot onze vorige kookplaat. Wokbrander nog niet daarvoor gebruikt, maar lijkt erg krachtig. Glasplaat vergt wel enige aandacht om schoon te maken en te houden, niet alleen vetstrepen, maar ook stof is hierop goed zichtbaar. Verder zijn alle onderdelen nogal robuust, is even wennen in gebruik.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• vuil en stof goed te zien

Astrid18 26-07-2016

Mooie kookplaat met mooi design

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Ik vond deze kookplaat handig omdat er naar mijn idee minder poetswerk aan zou zitten. Dit valt helaas wat tegen. Als de verlichting van de afzuigkap erop staat blijf je na grondig poetsen met afwasmiddel maar ook met glasreiniger altijd strepen en vlekken zien. Dan stoort me een beetje. Verder is de wok erg krachtig.

Jausie 11-04-2016

Wok brander is fantastisch!

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Zeer fijne kookplaat waarvan met name de wokbrander indruk maakt. Schoonmaken kost wel wat meer tijd dan bij de oude kookplaat.

Sjeff 15-02-2016

Lekker de ruimte

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Voldoende ruimte om verschillende pannen tegelijk op te zetten.
De wokpit is uitstekend en met voldoende vuur om echt op te wokken. Heb er wel een echte wok voor aangeschaft en niet meer zo'n platbodem. Door de wokring is dat ideaal.

ronald64 23-12-2015

goede kookplaat maar drama schoonhouden

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Nu 3 maanden mee aan het werk. De branders en bak/kookruimte is hardstikke fijn maar de plaat schoonhouden is een regelrecht drama, schoonmaken kost meer tijd dan koken. Heel erg jammer voor verder een heel fijn kookplaat.

Ton 18-12-2015

Uitstekende gaskookplaat. Stabiele onderzetters. Pannen goed te verschuiven. Makkelijk schoon te maken. Groot vermogen van grote brander. Bij grote bakpannen loopt de temperatuur bij de regelknoppen wel wat hoog op.

Edgar 10-11-2015

Tegenvallende schoonmaak/ gebruiks vriendelijkheid

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

het schoonmaken valt erg tegen , op de glasplaat blijft altijd een waas achter.
De zwart gemaakte branders zelf zijn bijna niet schoon te maken, vet spatten branden zeer snel in en zijn bijna niet te verwijderen. De gas draaiknoppen zijn moeilijk te benaderen als er grotere pannen op staan. Hierdoor slaan de vlammen te ver uit en word het erg heet om b.v. het gas lager of hoger te zetten.

Patrick 07-11-2015

Het is een 'heerlijke' kookplaat. Ruim opgezet, strak vormgegeven en makkelijk schoon te houden! De grote wokbrander is onmisbaar voor een thuiskok.

TexasTiger 23-09-2015

Prima kookplaat, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Siemens ER926SS70N

Prima kookplaat, eenvoudig in gebruik. Genoeg ruimte voor pannen en voor de liefhebber een wokbrander. Enige nadeel: de pitten verschuiven snel bij schoonmaken, waarna je bij het onsteken nogal eens e.e.a. op de plek moet leggen voor een goed verspreide vlam c.q. ontsteking.

looren 27-06-2015
  • Product maand in bezit

Zeer fijne kookplaat; de 6kw wokbrander is een echte aanrader. Gebruiksgemak is alleen minder, het is zeer lastig de kookplaat/glasplaat goed schoon te krijgen en houden.