Siemens EH875SP17E

ATAG HI 7271 SI Magna Inductiekookplaat met Iris Slide

ATAG HI 7271 SI Magna Inductiekookplaat met Iris Slide

Beoordeling op basis van 260 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

P. Broer 27-08-2016

Fantastisch apparaat

Het is esthetisch gezien al een verschrikkelijk mooi apparaat en daarbij is het ook nog eens een super apparaat om op te koken. Bediening is erg makkelijk zou nog makkelijker kunnen als de sliders met een kleine vertraging reageren, maar is zeker geen must. Al met al een erg prettig apparaat.

Pluspunten

• werk erg snel
  • ziet er goed uit
  • makkelijk in gebruik

Bernie 31-07-2016

goed product

Top plaat, alles mogelijk. Flexzone is handig. Je kan ook gebruik maken van touchswipe. Mooie vormgeving.

Linda 28-07-2016
  • Product maand in bezit

Fijne kookplaat

Ik was niet gewend aan inductie koken, maar ik wil nu niet meer anders. De kookplaat verwarmd de pannen supersnel. De flexzone aan de rechterzijde is fijn; je kunt er grotere en kleine pannen op kwijt. De breedte van de plaat is erg prettig; een grote pan kun je in het midden plaatsen zonder dat de rand van de pan (of deksel) over de achterzijde van de plaat komt. Hierdoor staat er nooit een pan tegen m'n achterwand aan, wat bij een kleiner kookplaat nog wel eens het geval was.

hilfe 05-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Inmiddels enkele maanden ervaring opgedaan. Hiervoor hadden we een Fagor Inductieplaat. De Siemens maakt meer herrie. De bediening met een soort "slide" beweging is niet heel handig. Simpel + en - werkt makkelijker. Een kookwekker per zone, is wel weer super handig.
De bijzondere rechter kookzones zijn leuk, maar in de praktijk doen wij niets met die koppeling van de zones.
Kortom; een prima inductieplaat van een modaal niveau, met gadgetfuncties, die eigenlijk onnodig zijn.
Tot nu toe probleemloze werking. De Fagor moesten we minstens eenmaal per maand resetten.

Erwin00 06-07-2015

Een superhandige en mooie kookplaat welke makkelijk te bedienen is en goed schoon te maken. Wederom weer voor Siemens gekozen en geen spijt!Aanrader!

van Wieren 30-09-2017

ruime plaat.

mooie ruimte voor de braadslede,zonder randen gemakkelijk om schoon te maken, voor de kleinkinderen gemakkelijk af te sluiten met het kinderslot De timers komen altijd goed van toepassing.

Martin 24-03-2017

Intuïtief en nauwkeurig

Voorheen kookte ik op gas, maar voor de nieuwe keuken ben in overgegaan op inductie.
De plaat werkt vanaf het eerste moment intuïtief. De 'knoppen' zitten op een logische plaats en werken zo als je zou verwachten. Ook de intensiteit is goed in te stellen. Koekepan op een 'laag pitje'? Geen probleem. Het vlees even 'flink aanzetten'? Geen probleem

Pluspunten

• Gemak
  • Makkelijk schoon te maken

Mieke Schimmel 27-02-2017

Prachtig uitgevoerde kookplaat!

Overzichtelijk en goed regelbaar! Veel ruimte voor alle pannen tegelijk. De speciale grill is fantastisch, ik ben er heel blij mee! Een sieraad in de keuken!

Anoniem 13-02-2017

Veel mogelijkheden, super aankoop!

Mooi strak design, veel verschillende mogelijkheden voor alle formaten pannen. Is zeer snel op temperatuur.

Pluspunten

• Strak design
  • Snel op temperatuur

Peter Hartog 06-02-2017

Mooi en strak disign.

prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend, mooie vormgeving, goede boosterfunctie op iedere zone.
eenvoudige bediening, elke zone een aparte tijdklok/tijdwekker.

Pluspunten

• goed regelbaar
  • iedere plaat een boosterfuntie
  • iedere zone een tijdklok
  • prachtig disign/uitstraling

Jan 30-01-2017

Makkelijk te bedienen

Dit is nu onze tweede inductiekookplaat van Siemens. Dit keer een extra brede en met flexzone. Deze kookplaat is makkelijk te bedienen met touch sliders met genoeg mogelijkheden. Zeker een aanrader.

• Makkelijk
  • Flexzone

Rodenburg 29-01-2017

Groot en goed werkende inductieplaat

Mooi design
Fijn vrij veld bijvoorbeeld makkelijk te schuiven met 3 kleine pannen
Erg stil en pingelt niet
Elke unit heeft eigen wekker
Bediening moet je met vinger schuiven pakt soms niet, is vervelend

Annemarijn 12-01-2017

Mooie grote inductie kookplaat

Hele mooie kookplaat. Door de flexzone ook heel erg fijn in gebruik. De pitten zijn in verschillende maten waardoor alle pannen goed op de pitten passen en er genoeg pannen op het fornuis gebruikt kunnen worden. Gebruiksgemak is echt perfect. Werkt heel gemakkeijk.

Pluspunten

• 3 pitten en flexzone
  • Goede maten van pitten
  • Boosterfunctie
  • mooi design

Minpunten

• vlekt snel door de glasplaat

paul 07-01-2017

Mijn geweldige inductieplaat

Na 10 jaar inductieplaat te hebben, wilden we in onze nieuwe huis weer hetzelfde, deze x grote plaat heerlijk de flexzone, we wonen er pas 2 weken maar na jaartje op gas te hebben gekookt eindelijk inductie, water kookt in rap tempo, sudderlapjes kunnen gewoon op standje 1 staan zonder dat het aanbakt wat bij gas wel het geval is. De timers zijn heel fijn instellen klaar en piept . flexzone voor me grote pan waar lekker veel in kan had ik veel eerder moeten hebben. ik beveel dit product echt aan

Pluspunten

• flexzone
  • timer
  • snel afgekoeld van de plaat

steven 05-01-2017

ruim, snel en mooi

Onze inductie plaat bevalt uitstekend. Volstaat alle verwachtingen. Enige minpuntje is dat je hem soms hoort zoemen als je boost

Pluspunten

• snel
  • mooi
  • ruim

Minpunten

• zoemen

Mathijs 05-01-2017

Mooi apparaat

Snelle warmteafgifte. We waren keramisch gewend, dus dit is een enorme vooruitgang. Voor mijn gevoel krasvast.

Joan 04-01-2017

Veelzijdige plaat

Een mooie uitziende plaat die ook nog zeer goed werkt.
Design is goed bedacht en de functies en regeling van de zones werken zeer gemakkelijk. Zelf heb ik hem op een krachtgroep aangesloten en niet op een kookgroep om alle zones met vol vermogen te kunnen gebruiken. De dubbele te samen te voegen zones zijn ideaal voor zeer grote pannen of bakschalen en of griplaat. Aansluitschema is bijgevoegd en er zijn hierin 3 keuzes. demo mode 1x 220V. kookgroep. 2x 220V via kookgroep. Of met krachtstroom. 2 aparte fases via een krachtgroep. Natuurlijk de laatste 2 opties met een perilex stekker.

Pluspunten

• grote plaat
  • veel zones
  • combinatiezones
  • design

Minpunten

• prijs is aan de hoge kant

Mertens 29-12-2016

Mooi design, goede afwerking en functioneel in gebruik

Makkelijk te bedienen inductiekookplaat met veel functies en aparte Flex-zones, duidelijke display en goed schoon te houden

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Uitgebreide functies

Jan 26-12-2016

Grote kookplaat

Goed schoon te houden.
Door de flexibel in te stellen vakken aan de rechterkant heb je veel mogelijheden qua pangrootte

claudia 15-12-2016

Eten koken is een feestje!!

Hiervoor hadden we ceramische kookplaat, maar met deze siemens inductie kookplaat is koken echt een feestje geworden. De pannen zijn binnen no time heet. De kookplaat is zeer gemakkelijk te bedienen en reageert snel.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • snelheid reageren
  • vormgeving