Siemens EH801SP17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH801SP17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Maria 02-01-2018

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Deze inductie kookplaat als onderdeel van nieuwe keuken gekocht, een kleine twee jaar in gebruik en prima tevreden. Handig is dat er een instelbare kookplaat aan de rechterzijde zit, zodat een grotere pan ook goed kan worden verwarmd. Daarnaast zijn er platen met verschillende grootte zodat er diverse maten pannen op het fornuis passen.

Pluspunten

• temperatuur makkelijk in te stellen
  • pannen (met inhoud) zijn snel warm
  • grootte van plaat is instelbaar

Minpunten

• bij overkoken gaat de plaat piepen

Gerda Mulder 21-09-2016

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Erg prettig in gebruik. Makkelijk schoon te maken. Veilig. Vooral de ruimte voor de grote pannen en braadslede ben ik erg content mee.

henk 16-07-2016

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Heb deze inductie kookplaat nu enkele dagen.
De bediening is zeer duidelijk.
Als kind leren koken op gas, daarna jaren niet kunnen wennen aan een keramische kookplaat.
Deze plaat kookt echt met het gemak van een gastoestel

Don 19-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Aandrukken en verhogen van de kooksnelheid werkt niet altijd even lekker.
Ziet er in het aanrechtblad zeer strak uit.

Esther 28-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Ik ben van gas naar inductiekoken gegaan. Dit in de eerste plaats omdat het veel makkelijker schoon te houden is. En inductie lijkt in zekere zin op gas. Wanneer je gas uitzet is het ook echt uit en dat is bij inductie ook zo. In het verleden ook op keramisch gekookt en wanneer je dan het "gas"uit draait kookt het gewoon nog verder.
Verder is inductiekoken veel sneller, alles is snel aan de kook. het vergt nog wel wat oefening om goed te kunnen koken omdat het zo snel gaat.
Deze kookplaat heeft bij iedere kookzone een wekker, erg fijn. Kan alles precies bijhouden wanneer iets klaar is.
De flexzone heb ik alleen nog de twee aparte zones gebruikt. Ik wil in de toekomst heel graag nog een grillplaat wat dan weer goed te gebruiken is op de flexzone.

Carolien 21-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Handig en mooi uitgevoerd apparaat! Handig de timer, makkelijk schoon te maken! Kortom, goede aankoop!

MarceldH 18-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Na jarenlang electrisch koken eindelijk een brede inductie kookplaat met flexibele zones. Weet nu pas wat ik al die jaren heb gemist. Zeer eenvoudig in het gebruik, uitstekende documentatie, kwaliteit die ik van Siemens gewend ben. En hij is nog mooi ook....

Kim 13-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

ideeal, mooi en praktisch! Goede keuze! Flexzone is erg makkelijk en gebruiksvriendelijk! apparaat is makkelijk schoon te maken.

Eric 12-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Vanwege de korte tijd dat we het apparaat bezitten nog geen oordeel geven over duurzaamheid. De timers zijn ideaal. Vanwege de sleepstrips kun je heel snel temperatuur beïnvloeden.

Jacqueline Mommer 05-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Super mooi apparaat. Mede door het rechthoek, nog meer mogelijkheden voor pannen en grillen. Super blij mee!

Toon j. 07-07-2015

ZeerMooi uitgevoerd.
Zeer makkelijk te bedienen
Goed schoon te houden
Geruisloos koken.
Ik heb jarenlang op gas gekookt maar in mijn Nieuwe keuken ben ik overgegaan op-
Inductie

J.J.Bakx 03-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Nog nooit zo gemakkelijk en snel mijn gerechten kunnen bereiden, ook het schoonmaken is erg gemakkelijk.
Ik ben erg blij met deze kookplaat.

Super15 28-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

De 5 zones zijn flexibel te gebruiken, erg prettig als je met andere maten en grote pannen werkt. De touchslider werkt perfect en super snel.

W.D. van der Leer 28-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

De eerste zijn positief en het apparaat voldoet aan de verwachtingen. We zijn er erg content mee. Vandaag ons eerste eitje gekookt op de

RobertLent 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Goed en gebruiksvriendelijk apparaat met een zeer praktische bediening. Een paar dagen in gebruik en helemaal tevreden

Bartsam 21-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Hoewel nog maar een paar dagen in bezit zijn we erg tevreden over de kookplaat. Vooral het gemak van de slider bediening en de boost functie zijn er gemakkelijk. De plaat is bij ons in gefreesd in het blad waardoor alles vlak is, ideaal voor reinigen. De mogelijkheden van de plaat zijn enorm vergeleken met onze keramische kookplaat welke we hiervoor hadden.
Over duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen maar zal zoals altijd bij Siemens in orde zijn.
Al met al zijn we heel tevreden met onze nieuwe inductiekookplaat.
Fam. Peters

A. Meijer 1969 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Gewend om op gas te koken, maar de inductiekookplaat geeft minstens zoveel gemak. De vlakinbouw is super handig, vooral het schoonmaken is een fluitje van een cent.

porlezza 05-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Onzettend mooi design. aan alles is gedacht en het werkt super. ook al is het pas een paar dagen nu al erg gelukkig met dit apparaat.
de Grill plaat geprobeerd en dankzij de flexibele zones werkt dit erg goed. ook de tepanyaki maar aangeschaft

JanB59 28-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

De inductieplaat ziet er prachtig uit en is super gemakkelijk schoon te houden. Koken gaat heel snel, op de boost-stand heb je je groente zo aan de kook. Ook heel handig is de timer-functie, die je per kookzone apart kan instellen. Ik zou tenslotte zeker een inductieplaat met een flexibele zone nemen; heel handig!
Kortom, een absolute aanrader!

kato2008 08-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

hij ziet er niet alleen prachtig uit maar hij werkt ook geweldig, hij is groot en makkelijk schoon te houden er kunnebn wel 6 pannen op

bardo28 01-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Prachtige kookplaat. Mooie grote zones, supersnel heet. Handig, iedere zone zijn eigen kookwekker, prachtige vormgeving. Kan er geen negatieve zaken over bedenken.
Duurzaamheid kan ik nog geen oordeel over geven, maar vorige kookplaat van Siemens is jaren meegegaan!

bjorn56 26-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Een topper , bedieningsgemak en werkt optimaal zeer tevreden. Howel slechts een paardmens inluis is dit een blijver

marke53 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Kookt lekker snel en reageert ook meteen van hoog naar laag..
Isnap ideaal om op te koken en ik een echte blikvanger.

E. Verbruggen 02-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Ik heb de kookplaat nog niet zo lang in gebruik. Zo ver we deze gebruikt hebben is deze erg fijn in gebruik. Het wijst zichzelf.
Alle onderdelen zijn prettig, er zit voldoende afstand tussen de verschillende elementen. Het bedieningspaneel (touchscreen) werkt goed.
Er zitten veel mogelijkheden in de kookplaat. De 'boost' is een fijn kenmerk.

Charleston 26-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH801SP17E

Prettig in gebruik, kindvriendelijk en makkelijk schoon te houden. Hitte niet voelbaar en flexzone is ideaal!